صادر کننده پسته
۱ (۱)

سال‌ های زیادی سپری شده است تا کشاورزان و شرکت ‌های صادر کننده پسته بتوانند کشورمان را به‌ عنوان قطب تولید و صادرات پسته به دنیا معرفی کنند. صادرات پسته باعث شده است سالیانه ارز زیادی به سمت کشور سرازیر شود تا روز به ‌روز شاهد شکوفایی اقتصاد کشور باشیم. در این مقاله قصد داریم به بررسی شرکت ‌های صادر کننده پسته بپردازیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

شرکت صادر کننده پسته چه کاری انجام می‌ دهد؟

این محصول سرمایه زیادی را طلب می ‌کند تا اینکه شما بتوانید به‌ عنوان یک تاجر در حوزه صادرات پسته فعالیت داشته باشید. به همین خاطر بیشتر صادرکنندگان پسته شرکت ‌های بزرگی هستند که می ‌توانند در بخش صادرات به ‌عنوان یک صادر کننده انواع پسته به ‌صورت تخصصی فعالیت داشته باشند.

شرکت‌ های صادر کننده انواع پسته یا خود آزمایشگاه تخصصی دارند و یا اینکه با یک آزمایشگاه قرارداد دارند تا قبل از خرید محصول، کیفیت و بهداشتی بودن محصول را بررسی کنند. این شرکت ‌ها با داشتن سابقه چندین ساله در این حوزه به ‌راحتی تشخیص می ‌دهند که چه محصولی برای کدام کشورها مناسب است و اینکه چه مجوزهایی برای صادرات به بازار هدف نیاز دارند.

مزایای پسته‌ ایرانی نسبت به رقبا

یکی از موهبت‌ هایی که خدا به این سرزمین عطا کرده است، دارا بودن آب ‌و خاک حاصل‌خیز است که موجب شده است پسته‌ ایران بالاترین کیفیت را در سطح دنیا از آن خود کند. برخی مزایای پسته‌ ایرانی که باید هر صادر کننده پسته از آن مطلع باشد عبارت‌ اند از:

  • تنوع بالای پسته‌ ایرانی

یکی از مزیت ‌هایی که ایران را به صادر کننده انواع پسته در جهان تبدیل نموده است، این است که پسته‌ ایرانی تنوع بالایی دارد و دست صادر کننده را کاملاً باز گذاشته است تا بتواند در هر بازار بین ‌المللی حضور مؤثر داشته باشد. انواع پسته‌ ایرانی شامل پسته فندقی، پسته کله قوچی، پسته احمد آقایی، پسته بادامی و پسته اکبری است.

  • بزرگی مغز پسته نسبت به پوسته

بر خلاف پسته ‌های سایر نقاط دنیا، پسته‌ ایرانی دارای مغز بیشتری نسبت به اندازه پوست آن است.

  • امکان برشته کردن پسته‌ ایرانی

یکی از اصلی ‌ترین مزیت ‌هایی که پسته‌ ایران نسبت به پسته سایر نقاط دنیا دارد، این است که می ‌توان پسته‌ ایرانی را تا دمای ۱۸۰ درجه سانتی ‌گراد حرارت داد. علاوه بر اینکه حرارت باعث می ‌شود پسته ایرانی طعم بی ‌نظیری پیدا کند، موجب از بین رفتن هر گونه باکتری موجود در پسته نیز می ‌شود.

  • کیفیت و طعم عالی پسته‌ ایرانی

بدون شک یکی از اصلی ‌ترین مزایایی که باعث شده است بازارهای سراسر دنیا برای پسته‌ ایرانی سر و دست بشکنند، این است که از بهترین کیفیت و طعم عالی برخوردار می ‌باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۱]
  • برچسب ها :

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.