فراموشی رمز اینستاگرام| آموزش بازیابی رمز اینستاگرام ۲۰۲۴
۵ (۱)

امروزه همه ما سعی می کنیم حریم شخصی خودمان را حفظ کنیم و برای حفظ این حریم از رمز ها کمک می گیریم. حتما برای شما هم پیش آمده که رمز جیمیل، اینستاگرام یا اکانت فیس بوک خود را فراموش کنید. در این مواقع چاره چیست؟ فراموشی رمز اینستا اتفاقی است که برای اغلب ما افتاده و ما را مستاصل کرده؛ سوال اصلی این است که در چنین مواقعی برای بازگردانی صفحه اینستاگرام خود باید چه کار انجام دهیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا راه نجات را به شما بیاموزیم.

   

چگونه رمز قدیمی را پیدا کنیم؟

فرض کنید این اتفاق نا خوشایند افتاد و شما رمز اینستاگرام خود را فراموش کردید. گام های زیر را در صورت فراموشی رمز اینستا دنبال کنید تا صفحه خود را بازیابید.

  • گام اول: برای بازیابی اکانت خود باید در مرحله اول برنامه اینستاگرام را باز کرده و در قسمت پائینی (آیا اکانت اینستاگرام دارید؟) گزینه log in را انتخاب کنید. این گزینه به این معنا است که شما می خواهید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید اما با مشکل فراموشی رمز اینستا مواجه هستید.
  • گام دوم: بعد از آن که گزینه log in را انتخاب کردید، صفحه ای جدید برای شما باز خواهد شد که اطلاعاتی برای ورود به صفحه اینستاگرام از شما می خواهد اما از آن جا که برای ورود نیاز به رمز است باید در این مرحله گزینه (forget password) فراموشی رمز اینستا را بزنید.
  • گام سوم: در این گام کافی است شماره تلفن یا ایمیل ثبت شده (زمان ثبت نام) را وارد کرده تا ایمیل یا پیامک حاوی لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال شود. در این مرحله پیامی در روی صفحه نمایش داده می شود که از شما می خواهد ثابت کنید ربات نیستید. از آنجا که با فراموشی رمز اینستا ممکن است بخشی از امنیت صفحه شما با مشکل مواجه شود اینستاگرام این روند را کمی پیچیده کرده است. هر چند این مرحله کار چندان دشواری نیست با زدن یک تیک می توانید ربات نبودن خود را به اثبات برسانید. در پایان این مرحله reset password را انتخاب کنید و منتظر پیام تایید باشید. حتما باید در این مرحله پیامک یا ایمیل (بسته به اطلاعاتی که با آن ثبت نام کرده اید) خود را چک کنید و به محض دریافت پیام آن را تایید کنید. نکته مهم در این مرحله بررسی آدرس ایمیلی است که از طرف اینستاگرام برای شما آمده است زیرا امکان هک شدن شما وجود دارد.
  • گام چهارم: در آخرین مرحله و گام چهارم باید رمز مورد نظر خود را انتخاب کنید. بهتر است برای انتخاب رمز، اعداد و حروفی را انتخاب کنید که قابل حدس نباشند تا امنیت پیج شما بالا برود. رمز را باید در همین مرحله دوباره وارد کرده و تایید نمایید. برای پیشگیری از فراموشی رمز اینستا آن را در جایی یادداشت نمایید یا در نوت گوشی خود وارد کنید تا به آن دسترسی داشته باشید.
   

نکته مهم: گرچه روند بازیابی رمز اینستاگرام چندان ساده نیست اما به یاد داشته باشید این کار برای افزایش امنیت پیج شما لازم است. نکته دیگر این که اگر نمی خواهید پس از هربار خارج شدن از صفحه مجبور به وارد کردن رمز باشید بهتر است تنها برنامه را ببندید و از log out کردن خودداری کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
  • برچسب ها :

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.