مدرس دیجیتال مارکتینگ

مدرس دیجیتال مارکتینگ
۵ (۱۸)

 

مدرس دیجیتال مارکتینگ یک کارشناس با تجربه است که با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه متنوع در دنیای بازاریابی دیجیتالی می تواند کسب و کارها را به سمتی هدایت کند که به فروش بیشتر دست پیدا کنند. این کار با استفاده از مدرن ترین و موثرترین روش های بازاریابی دیجیتالی در دنیای اینترنت انجام می‌گیرد. همه ما می‌دانیم که در دنیای پیشرفته امروزی، بازاریابی اینترنتی و بازاریابی دیجیتالی بسیار پر طرفدار شده است.

 

محمدرضا شیخ بهائی مشاور

 

در یک بازه زمانی کوتاه، بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ از یک فرایند کم طرفدار به یک راهکار موثر تغییر حالت داده است. اهمیت دیجیتال مارکتینگ به اندازه ای است که دولت کشورهای مختلف هم تصمیم گرفته اند بسیاری از روندهای اجرایی کشور را به سمت دیجیتالی بودن تغییر دهند.

 

مدرس دیجیتال مارکتینگ با تکیه بر ابزارهای دیجیتالی جدید و با تسلط به تمام اهداف فوق، دوره‌های بازاریابی دیجیتالی را برگزار می‌کند و در آن، سناریوهای مختلفی را برای مشتریان متفاوت ارائه می دهد. در دوره‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ، سر فصل ‌های مشخصی ارائه می‌شود که همه، زیر شاخه های این حوزه هستند. یک مدرس دیجیتال مارکتینگ در نقش مشاور دیجیتال مارکتینگ برای مشاغل کوچک و بزرگ فعالیت می کند. بازاریابی دیجیتالی، یک حوزه مستقل است و در زمینه خاص خودش ارائه می شود.

 

مدرس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

 

چرا به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز داریم؟

 

زمانی که یک مدرس دیجیتال مارکتینگ دوره های آموزش بازاریابی آنلاین را برگزار می کند، قطعاً گروه های مختلفی به شرکت در این دوره گرایش پیدا می‌کنند. مدیران کسب و کارها و مدیران بخش بازاریابی شرکت ها نمونه‌ای از این مشتریان هستند. به طور قطع پس از پایان دوره آموزشی، این افراد به برگزاری جلسات متعددی از مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز خواهند داشت. دلیل آن هم کاملاً مشخص است. این افراد تمایل دارند با تکیه بر آموخته های جدید خود، راهکارها و فوت و فن هایی را بیاموزند که به فروش و محبوبیت بیشتر آنها کمک می‌کند. برای استفاده از خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ ممکن است مشتریان یا متقاضیان شرکت در دوره های بازاریابی دیجیتالی برخی از سوالات مهم را از خود بپرسند. این سوالات را در قسمت زیر عنوان می‌کنیم تا اگر شما هم در ذهن دارید به راحتی به آنها مسلط باشید:

 

بهترین مدرس دیجیتال مارکتینگ

 

  • من در حرفه بازاریابی مشغول به کار هستم. بنابراین اگر بازاریابی دیجیتالی را یاد بگیرم، آیا به رشد شغلی من کمک خواهد کرد؟
  • من فروشنده حرفه ای هستم؛ آیا بازاریابی دیجیتالی برای من مهارت مهمی خواهد بود؟
  • من دانشجو هستم. آیا در بازاریابی دیجیتالی، دورنمایی وجود دارد یا به من کمک می کند تا موفقیت های بیشتری در صنعت بازاریابی اینترنتی به دست بیاورم؟
  • من کارآفرین هستم. آیا می توانم تجارت خودم را از طریق بازاریابی دیجیتالی توسعه دهم؟

 

به عبارت کلی می خواهیم بگوییم که مدرس دیجیتال مارکتینگ می تواند دوره های بازاریابی دیجیتال را برای تمام گروه های کسب و کار ارائه دهد؛ تفاوتی نمی کند که شما در حال تحصیل در رشته خاص باشید یا کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید؛ آنچه اهمیت دارد این است که برای رشد و توسعه بیشتر نیاز به یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ دارید که تمام پیچ و خم های مسیر حضور در فضای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی را به شما بیاموزد. شاید بهتر باشد در قسمت بعدی مشخص کنیم که دقیقاً کدام گروه از افراد در جامعه به طور جدی به خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند؛ چیزی که مدرس دیجیتال مارکتینگ می تواند خدمات مرتبط با آن را در اختیارشان قرار دهد.

 

مدرس دییجتال مارکتینگ در تهران

 

 

چه افرادی به دوره های دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند؟

 

  • متخصصان بازاریابی:

 

اولین و اصلی ترین گروهی که نیاز دارند مدرس دیجیتال مارکتینگ در دوره‌های بازاریابی دیجیتالی آنها را راهنمایی کند، بازاریابان و متخصصان مارکتینگ هستند. بازاریابی دیجیتالی فرآیندی است که در هر زمینه نظیر روابط عمومی، رسانه ها و ارتباطات، نقش مهمی ایفا می کند. فردی که به عنوان یک بازاریاب حرفه ای فعالیت می کند باید در مجموعه خود، فعالیت هایی را به نمایش بگذارد که موجب اعتبار آن کسب و کار شود. دسترسی به این هدف فقط زمانی میسر می شود که بازاریابی دیجیتالی که امروزه یک فضای پر رقابت است، به درستی اجرا شود.

 

متخصص بازاریابی دیجیتالی با شرکت در دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ می تواند جایگاه شغلی خود را ارتقا دهد و از نظر حقوق و دستمزد، رشد کند. مدرس دیجیتال مارکتینگ، به این گروه از کارشناسان یاد می دهد که چگونه به مشتریان دسترسی پیدا کرده، نیازهای آنها را درک کند و در جهت رفع آنها اقدام نمایند.

 

بهترین مدرس دیجیتال مارکتینگ

 

  • متخصصان و کارشناسان فروش:

 

دومین گروه از افرادی که به خدمات مدرس دیجیتال مارکتینگ و یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ به شدت نیاز دارند، کارشناسان فروش هستند. تعدادی از زیادی از افرادی که در حوزه فروش محصولات و خدمات فعالیت می کنند بسیار علاقه مند هستند که دوره‌های بازاریابی آنلاین یا بازاریابی دیجیتالی را فرا بگیرند. به خصوص افرادی که به تازگی در این حوزه وارد شده‌اند به این مسئله علاقه بیشتری نشان می دهند و هدف آنها هم کاملاً مشخص است. آنها ترجیح می‌دهند با شرکت در این دوره ها، فروش را افزایش دهند و به نوعی مسیر خود را از فروش به بازاریابی دیجیتالی تغییر دهند.

 

برخی از کارشناسان فروش و بازاریابی عقیده دارند که افراد تازه کار، بهتر است ابتدا از دوره های دیجیتال مارکتینگ آغاز کنند و پس از کسب تجربه، به سمت فروش تغییر مسیر دهند. در این گروه، عده دیگری از افراد هم وجود دارند که مدرس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به آنها بسیار کمک کند. افرادی که به آنها “متخصصان ارشد فروش” یا “کارشناس ارشد فروش” گفته می شود، برای اینکه حرفه ای تر عمل کنند باید در دوره های بازاریابی دیجیتالی شرکت نمایند. مشاور دیجیتال مارکتینگ به کارشناسان ارشد فروش می آموزد که چگونه از طریق وب سایت ها و رسانه های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توییتر یا لینکدین، مشتریان خود را جذب کنند.

 

مدرس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

 

  • دانشجویان دوره های مدیریت بازاریابی و فروش:

 

سومین گروه از افرادی که می‌توانند از خدمات مدرس دیجیتال مارکتینگ بهره ببرند و از آن برای ورود به یک مسیر پر درآمد استفاده کنند، دانشجویان دوره های مرتبط با مدیریت بازرگانی بازاریابی و فروش هستند. از میان تمام دوره هایی که حرفه‌ای و بلندمدت برگزار می‌شود، احتمالاً دوره بازاریابی دیجیتالی، بهترین انتخاب است؛ هم برای دانشجویانی که به دوره‌ های کوتاه مدت فکر می‌کنند و هم برای افرادی که می‌خواهند در بلند مدت یک مشاور دیجیتال مارکتینگ را در کنار خود را داشته باشند. این دوره‌ها به دانشجویان کمک می‌ کند تا در زندگی آینده خود وارد شغل حرفه‌ای شوند؛ بیشتر و بیشتر جستجو کنند و دنیای دیجیتال را بهتر بشناسند؛ چیزی که هم اکنون برای نصب و کارها به شدت احساس می شود.

 

مدرس دیجیتال مارکتینگ در تهران

 

  • صاحبان مشاغل یا کارآفرینان:

 

چهارمین گروه از افراد جامعه که جزو مهمترین گروه هستند که به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند، صاحبان مشاغل یا کارآفرینان هستند. در دنیای دیجیتالی امروزی، هیچ رسانه‌ای بهتر از رسانه های دیجیتالی برای ارتقای مشاغل وجود ندارد. این مسئله برای کسب مشتریان بیشتر، اهمیت پیدا می‌کند. داشتن مهارت بیشتر در بازاریابی دیجیتالی به کارآفرینان کمک می کند تا در زمان مناسب، بهتر تصمیم گیری نمایند.

 

تمام اهداف فوق برای گروه کارآفرینان و مدیران با استفاده از خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ میسر است. مدیران کسب و کارها می توانند نمایندگان خود را به دوره هایی که مدرس دیجیتال مارکتینگ برگزار می کند اعزام کرده و مباحث کلی را فرا بگیرند. در کنار این دوره های آموزشی، یک مشاور دیجیتال مارکتینگ در کنار کسب و کارها به صورت خصوصی فعالیت می کند. این در حقیقت بنا بر صلاحدید مدیر شرکت یا کارآفرین می باشد.

 

بهترین مدرس دیجیتال مارکتینگ

 

چرا دوره های دیجیتال مارکتینگ اهمیت دارند؟

 

اکنون که با ضرورت استفاده از خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ آشنا شدید، در این قسمت به مهمترین دلایل اشاره می کنیم که به شما می‌گویند چرا باید در دوره های دیجیتال مارکتینگ شرکت کنید. دیجیتال مارکتینگ، شکل جدید بازاریابی است که می تواند کالاها و خدمات را به میلیون ها نفر معرفی کند. در گذشته این ابزارها وجود نداشتند، بنابراین دسترسی به مشتریان بیشتر به شدت دشوار بود. امروزه با شرکت در چند رسانه اجتماعی معروف می توانید میلیون‌ها کاربر را به سمت کسب و کار خود جلب کنید.

 

دوره های دیجیتال مارکتینگ دقیقاً همین راه‌کارها و ترفندها را به شما می آموزد. بازاریابی دیجیتالی جزء جدایی ناپذیر از تجارت امروزی است؛ بدون اینکه شما به حجم کار روزانه خود فکر کنید. مدرس دیجیتال مارکتینگ به شما آموزش می دهد که استراتژی های بازاریابی دیجیتال ویژه کسب و کار شما چیست؛ چگونه از وب سایت ها و شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا به رشد و شکوفایی برسید. اینها همه مقدمه ای هستند تا به مهمترین مزایای خدمات دیجیتال مارکتینگ و دوره های دیجیتال مارکتینگ بپردازیم.

 

خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

مهم ترین مزایای این دوره ها به صورت زیر هستند:

 

  • دسترسی به کاربران بیشتر و بیشتر!

یکی از دلایلی که شما به می‌گوید برای رشد کسب و کار خود باید از دوره های دیجیتال مارکتینگ هم استفاده کنید، افزایش حضور کاربران در فضای آنلاین است. شاید تعجب کنید اما آمار نشان داده که بیشتر از ۹۰ درصد از مردم دنیا در رسانه‌های اجتماعی حضور دارند. آنها هر روز، وقت و هزینه زیادی را برای به اشتراک گذاری مطالب، خرید محصول یا خدمات و تبلیغات صرف می کنند. فضای مجازی در حال تبدیل شدن به یک ابزار فروش و بازاریابی است. در هر زمینه‌ای که تصور کنید در رسانه‌های اجتماعی مطالبی برای جستجو وجود دارند، بنابراین شما با یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ صحیح، مسیر درست حضور در این رسانه ها را می آموزید.

 

  • امکان توسعه بیشتر کسب و کارهای کوچک:

یکی از مهم‌ترین مزایای شرکت در دوره های دیجیتال مارکتینگ، امکان رشد و توسعه بیشتر به ویژه برای کسب و کارهای کوچک است. مدرس دیجیتال مارکتینگ به این کسب و کارها کمک می کند تا فضای محدود خود را بشکنند و در فضای اینترنت، بسیار بزرگتر و درخشان تر عمل کنند. بازاریابی دیجیتالی به مشاغل کوچک این فرصت را می‌دهد که بتواند جایگاه خود را نزد مشتری ارتقا دهند. حتی با کمترین بودجه تبلیغاتی می توان از این فضا استفاده کرد. با یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ صحیح، این مسیر هموارتر خواهد بود.

 

مزایای دیجیتال مارکتینگ

 

  • تبلیغات و بازاریابی به صورت کاملاً هدفمند:

مدرس دیجیتال مارکتینگ در دوره‌های بازاریابی دیجیتالی، به شما آموزش می‌دهد چگونه هدفمند تبلیغ کنید. برای این کار باید بازار محصولات و خدمات خود را بشناسید. این مدرس با تجربه در جایگاه مشاور دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا هدف گذاری صحیحی را انجام دهید، به طوری که تبلیغات شما به زودی دیده شوند و مخاطبان به مشتریان تبدیل گردند. در این دوره ها شما یاد می گیرید که چطور کسب و کار خود را شخصی سازی کنید.

 

  • امکان تجزیه و تحلیل بازار هدف رفتار مخاطب:

یکی از مهمترین مباحثی که در دوره های دیجیتال مارکتینگ آموزش داده می شود، نحوه تحلیل و بررسی رفتار مخاطب است. اگر شما تبلیغی را ارائه دهید یا بازاریابی خاصی را انجام دهید، مشاور دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند بازخوردها را جمع آوری کرده و آنها را تجزیه تحلیل کنید. بر همین اساس متوجه می شوید که چه کسی به تبلیغات شما واکنش مثبت داشته است؛ چه کسانی از شما خرید کرده‌اند و چه کسانی در آینده تصمیم به خرید دارند. دوره های دیجیتال مارکتینگ، ابزارهای آنالیز را به شما توضیح می دهد.

 

آموزش دیجیتال مارکتینگ

 

خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

 

با توجه به اهمیت و ضرورت برگزاری دوره های دیجیتال مارکتینگ در اصفهان ویژه کسب و کارهای کوچک و بزرگ، یکی از بزرگترین و باتجربه ترین مدرسان دیجیتال مارکتینگ اصفهان را در این قسمت به اختصار معرفی می کنیم.

 

“آقای محمدرضا شیخ بهایی” به عنوان مدرس دیجیتال مارکتینگ، با تسلط بر تمام حوزه‌های مربوط به بازاریابی دیجیتالی تبلیغات و بازاریابی آنلاین، خدمات خود را برای کسب و کارها و مدیران مشاغل ارائه می ‌دهد. این مدرس با تجربه، افتخار همکاری با موسسات آموزش عالی، سازمان صنایع، آموزش جهاد دانشگاهی و … را داشته است. بسیاری از کسب و کارهای صنعتی- تولیدی، بازرگانی و خدماتی در راستای استراتژی ها و برنامه ریزی های دقیق ایشان توانستند در فضای آنلاین به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند. برگزاری دوره های دیجیتال مارکتینگ در اصفهان ویژه سازمان ها و شرکت ها با همکاری ایشان امکان پذیر است.

 

اگر شما هم به پیشرفت فکر می کنید، نیاز دارید که در فضای آنلاین بهتر دیده شوید. این مدرس دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک مشاور دیجیتال مارکتینگ با تجربه و حرفه‌ای، همواره در کنار شما خواهد بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱۸ میانگین: ۵]

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.