مشاوره طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت و آموزش جدیدترین تکنیک های طراحی سایت ۲۰۲۴
۴.۱ (۹)

 

مشاوره طراحی سایت یکی از عمده وظایف مشاور بازاریابی دیجیتال پیش از شروع فعالیت کسب و کارها در فضای مجازی است. مشاور طراحی سایت خبره با توجه به نوع فعالیت شرکت، نوع مخاطبان و نحوه ارائه محصولات و خدمات، نوع سایت مورد نیاز مخاطب را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد تا بهترین و پرکاربرد ترین سیستم جهت ارائه وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی کسب و کار طراحی و اجرا شود. اغلب افراد مشاوره طراحی سایت را کاری بیهوده می پندارند و بدون تحقیق از قالب های آماده استفاده می کنند. در حالی که کدنویسی وب سایت تاثیر زیادی در سئو و بهینه سازی خواهد داشت. 

 

محمدرضا شیخ بهائی مشاور

 

مشاوره طراحی سایت چیست؟


برای طراحی سایت، راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب و کار اینترنتی قبل از هر چیز به مشاور طراحی سایت نیاز دارید. حضور مشاور طراحی سایت پیش از شروع کسب و کار می تواند از هزینه های اضافه و هر گونه طراحی و اجرای اشتباه جلوگیری نماید. شروع هر کار اگر با مشورت و همکاری فرد متخصص در همان زمینه انجام شود نتایج بهتری به دنبال خواهد داشت.


مشاوره طراحی سایت را می توان یکی از فاکتور های اصلی و مهم در افزایش ترافیک سایت دانست. در صورتی که طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی مطابق با اخرین تکنولوژی ها و اصول سئو طراحی شود قطعا شانس شما را برای قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل افزایش می دهد.

 

پیش نیاز های طراحی سایت چیست؟


قبل از طراحی و اجرای وب سایت لازم است تیم مشاوره طراحی سایت ، اطلاعات مورد نیاز کسب و کار شما را جمع آوری کرده و پس از تحلیل آنها بهترین ویژگی ها، پلتفرم و طراحی برای وب سایت شما برنامه ریزی شود. هر کسب و کار متناسب با حوزه فعالیت خود می تواند انتظارات و ایده های متفاوتی در طراحی وب سایت و نوع کاربری آن داشته باشد. مشاور طراحی سایت در هر مرحله از اجرا و کدنویسی بر عملکرد تیم طراحی سایت نظارت داشته تا بهترین خروجی به مشتری تحویل داده شود.

 

مشاور طراحی سایت

 

چرا به مشاور طراحی سایت نیاز داریم؟


اختلاف زیاد قیمت طراحی سایت و امکانات متفاوت ارائه شده توسط شرکت های طراحی سایت شما را در چالش انتخاب بهترین و مناسب ترین شرکت قرار می دهد. همانطور که می دانید هزینه بالای طراحی سایت الزامی بر کیفیت امکانات ارائه شده نخواهد بود. در این زمان حضور مشاور طراحی سایت با دانش و تجربه برنامه نویس، دیجیتال مارکتینگ، طراحی UX و UI بیش از پیش احساس می شود. تجربه شکست در ابتدای شروع فعالیت کسب و کارهای اینترنتی یکی از خطرناک ترین و پر آسیب ترین حوادث است که روحیه تیم را تضعیف می نماید.

 

خدمات مشاوره طراحی سایت چیست؟

 

  • راه اندازی وب سایت و فروشگاه اینترنتی متناسب با موضوع کسب و کار
  • طراحی ظاهری زیبا و کاربر پسند
  • طراحی اختصاصی وب سایت
  • طراحی وردپرس
  • انتخاب نام دامنه
  • انتخاب هاستینگ مناسب
  • بازاریابی سایت در شبکه های اجتماعی
  • مسائل مربوط به دیجیتال مارکتینگ
  • سئو و موتورهای جستجو

 

اهمیت ریسپانسیو بودن طراحی سایت !


امروزه به علت کاربری فوق العاده زیاد گوشی های هوشمند بیش از ۷۰ درصد وب سایت ها از طریق مرورگرهای موبایل باز می شوند. به همین دلیل یکی از نکات مهم در طراحی سایت، ریسپانسیو بودن یا به عبارت دیگر واکنشگرا بودن وب سایت است. طراحی سایت ریسپانسیو این امکان را فراهم می کند که سایت شما در انواع نمایشگرهای مختلف به صورت کاملا کاربر پسند به نمایش در آید. همچنین ریسپانسیو بودن سایت امروزه یکی از معیارهای مهم گوگل در رتبه بندی سئو سایت ها به حساب می اید.

 

مشاوره طراحی سایت

 

روند ارائه خدمات مشاوره طراحی سایت :

 

  1. ثبت درخواست اولیه و ارائه اطلاعات
  2. تعیین زمان جلسه مصاحبه حضوری
  3. پرداخت هزینه مشاوره طراحی سایت
  4. برگزاری جلسه مشاوره

 

 

دانش و خلاقیت، ضرورت طراحی سایت!


 طراحی سایت بدون برنامه جامع دیجیتال مارکتینگ، گرافیک و رابط کاربری، تجربه کاربری و سئو سایت نمی تواند به اهداف سازمانی دستیابد. ما با تکیه بر تجربیات چندین ساله متخصصین خود، پس از شناسایی نیازمندی های طراحی سایت به بهترین نحو آن را پیاده سازی و اجرا خواهیم کرد.

 

خروجی جلسه مشاوره طراحی سایت چیست؟


در طول جلسه مشاوره طراحی سایت ، اهداف کسب و کار، مخاطبین، رقبا و امکانات مورد نیاز در سایت پیش بینی می شوند. در انتهای جلسه پروپزال نیازهای کسب و کار شما به صورت لیست شده در اختیار قرار می گیرد. در پروپزال ارائه شده لیستی از خدمات و امکانات مورد نیاز برای موفقیت در فضای وب ترسیم و تشریح گردیده است. همچنین اطلاعات کامل از زمانبندی، هزینه طراحی سایت و مراحل طراحی ضمیمه می شود. جلسات مشاوره طراحی سایت به منظور شفاف سازی فرآیند طراحی و پاسخگویی به سوالات مشتریان است.

 

بهترین مشاور طراحی سایت

 

هدف اصلی طراحی سایت چیست؟


در دنیای مدرن امروز که تکنولوژی روز به روز بیشتر زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد بهتر است همه کسب و کارها نیز از این وسیله در جهت پیشرفت و توسعه کسب و کار خود استفاده نمایند. با راه اندازی و طراحی سایت شما می توانید علاوه بر درامد مشخصی که تاکنون داشته اید یک درآمد مازاد برای خود فراهم کنید.

 

مزایای راه اندازی و طراحی سایت

 

  • هزینه کم : راه اندازی کسب و کار انلاین نسبت به کسب و کار فیزیکی بسیار کم هزینه خواهد بود.
  • راه اندازی سریع : کسب و کار آنلاین در مدت زمان کوتاهی قابلیت اجرا و پیاده سازی دارد.
  • درآمد پیوسته : صرفه نظر از اینکه شما چه زمان هایی آنلاین هستید فروشگاه اینترنتی و وب سایت شما ۲۴ ساعته اماده خدمت رسانی به مشتریان است.
  • فروش به صورت اتوماتیک : بدون نیاز به کارمند فروش وب سایت شما می تواند محصولات شما را به مشتریان ارائه کند.
  • جذب مشتری بیشتر : فارغ از منطقه جغرافیایی شما می توانید به همه مردم دنیا خدمات و محصولات خود را ارائه دهید.
  • کشف بازارهای جدید : اینترنت می تواند فضای کسب و کار متنوع تری را برای شما به ارمغان آورد.
  • هزینه کم تبلیغات : وب سایت شما ۲۴ ساعته در حال تبلیغ رایگان محصولات و خدمات شماست.

 


۷ گام راه اندازی سایت

 

  1. تحقیق و برنامه ریزی پیش از راه اندازی و طراحی سایت مهم ترین عامل در صرفه جویی هزینه ها و رسیدن به موفقیت است. بدین منظور باید سایت هاش مشابه حوزه فعالیت شما، سایت های رقبا و سایر وب سایت های معروف و معتبر بررسی شوند و نقاط قوت و ضعف آنها شناسایی شود.
  2. انتخاب دامنه و برند شما مهم ترین اقدام پس از برنامه ریزی طراحی سایت است.
  3. انتخاب مناسب ترین شرکت برای پیاده سازی موفقیت آمیز وب سایت سازمان شما
  4. برنامه ریزی جامع محتوای وب سایت به گونه ای جذاب و مخاطب پسند
  5. تست اولیه عملکرد وب سایت
  6. رونمایی از سایت و بررسی ایرادات رفع نشده
  7. تحقیق و توسعه پیوسته از نظر عملکرد و محتوای وب سایت ضروری خواهد بود.

 

مشاور طراحی سایت

 

انواع خدمات طراحی سایت

 

  • طراحی قالب آماده وردپرس
  • طراحی فروشگاه اینترنتی
  • طراحی سیستم های نوبت دهی و رزرو آنلاین
  • طراحی سامانه اختصاصی
  • طراحی رابط کاربری
  • مشاوره دریافت نماد اعتماد الکترونیک
  • انتخاب نام دامنه

 

روش های طراحی سایت

 

  1. راه اندازی وبلاگ و سایت خبری و اطلاع رسانی
  2. طراحی و پیاده سازی وب سایت به منظور ارائه خدمات، معرفی محصول، فروش آنلاین و ….

 

انواع سایت از نظر نوع کاربری

 

  • سایت های محتوا محور : تمرکز اینگونه سایت ها بیشتر روی تولید محتوا است و مخاطبان به منظور مطالعه و کسب اطلاعات در زمینه های مختلف به این سایت مراجعه می کنند. سایت های خبری، تفریحی، وبلاگ ها و نشریه ها از این دسته هستند.
  • سایت های کاربر محور : در این سایت ها کاربران و اعضای نقش موثری در ادامه فعالیت کسب و کار بر عهده دارند. مثل انواع شبکه های اجتماعی ، فیس بوک، توییتر، اپارات و ….
  • سایت های خدمات محور : سایت هایی که محصولات و خدمات خود را در فضای آنلاین به مشتریان ارائه می کنند. مثل سایت های فروشگاهی، بانک ها، ادارات دولتی و دانشگاه ها
  • سایت های ترکیبی : سایت هایی هستند که ترکیبی از خدمات و محتوا را به کاربران خود ارائه می کنند. مثل دیجی کالا

 

انواع طراحی سایت

 

انواع سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت

 

  • وردپرس (مناسب برای طراحی سایت)
  • جوملا (مناسب برای طراحی سایت)
  • پرستاشاپ (فقط برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی)
  • اپن کارت (فقط برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی)
  • و ….

 

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

 

  • هزینه هاست و دامنه : برای راه اندازی سایت شما به دامنه و هاست نیاز دارید. دامنه همان آدرس سایت و هاست فضای ذخیره سازی فایل ها در سایت است. هزینه ثبت دامنه .ir به ازای هر ۵ سال ۱۵ هزار تومان و هزینه ثبت دامنه .com حدودا ۱۸۰ هزار تومان است. هزینه هاست معمولا بر اساس منابع، سرعت سایت، امکانات، حجم مورد نیاز و … تعیین می شود. به طور میانگین هزینه هاست معمولی برای یک سال حداقل ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومان است.
  • هزینه طراحی سایت : سایر هزینه ها مربوط به طراحی سایت است. اگر از قالب های رایگان اینترنت استفاده کنید طبعا هزینه ای برای شما نخواهد داشت. سیستم های مدیریت محتوا و سامانه های اختصاصی نیز بر اساس مدت زمان پیاده سازی، امکانات و … هزینه های متفاوتی خواهد داشت.

 

برای راه اندازی وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی خود چگونه اقدام کنیم؟


راه اندازی سایت در روزگار اخیر به موضوع داغ و حساسی تبدیل شده است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. در دنیای دیجیتال، اینترنت به فضای مناسبی برای نمایش استعدادها و توانایی افراد تبدیل شده است. به همین صورت اگر فروشگاه یا به طور کلی کسب و کار خود را در اینترنت گسترش دهید می توانید منبع درآمد جدیدی از طریق وب سایت برای خود فراهم کنید.

به طور کلی راه اندازی سایت و فعالیت در آن نیاز به مجوز خاصی ندارد اما اگر قصد فروش اینترنتی دارید اینماد معتبرترین پایگاه رسمی است که کسب و کارها برای جلب اعتماد مشتری به سراغ دریافت آن می روند. مشاوره راه اندازی سایت یکی از خدمات آژانس های بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک است که پیش از شروع فعالیت تمام مراحل و مجوز های لازم را برای شما شرح می دهد.  اگر قصد دارید از خدمات مشاوره طراحی سایت بهره ببرید اما همچنان نمی خواهید هزینه زیادی برای این کار صرف کنید جلسات ساعتی مشاوره طراحی سایت گزینه مناسبی برای شما هستند.

 

بهترین مشاور طراحی سایت اصفهان

 

مشاوره راه اندازی سایت، آموزش راه اندازی سایت


در ادامه این مقاله میخواهیم شما را با مراحل راه اندازی سایت آشنا کنیم. با ما همراه باشید:

مرحله اول راه اندازی سایت انتخاب نام دامنه است. انتخاب نام دامنه نیازمند بررسی های دقیق در بازاریابی، معانی کلمه، آزاد بودن دامنه و … است که معمولا مشاور طراحی سایت با تجربه می تواند شما را تا رسیدن به مناسب ترین نام دامنه و برند همراهی کند.  مرحله دوم طراحی سایت خرید هاست مناسب از میزبانی است که بتواند تمام نیازهای وب سایت شما را تامین کند.


مرحله سوم از فرآیند طراحی سایت انتخاب قالب وب سایت و یا سفارش طراحی و اجرای وب سایت اختصاصی برای کسب و کار شماست. قالب های اماده عموما برای شروع فعالیت مورد استفاده قرار می گیرند و اغلب برای افراد و سازمان هایی است که نمی خواهند برای طراحی سایت هزینه زیادی صرف کنند. اما کسب و کارهای بزرگ و سازمان ها بهتر است از همان ابتدا با برنامه ریزی دقیق و جامع سیستم اختصاصی وب سایت خود را مطابق با پلن های سئو و بهینه سازی همراستا سازد.

قطع به یقین برنامه های اختصاصی و طراحی های ویژه برای هر کسب و کار می تواند نظر مخاطبان را دو چندان جلب کند و برنامه نویسی های اصولی و مناسب روند سئو را کوتاه تر خواهند کرد. در این هنگام مشاور طراحی سایت می تواند مناسب ترین و کاربردی ترین سایت را با توجه به شرایط سازمانی و کسب و کار شما پیشنهاد دهد.


مرحله چهارم از راه اندازی سایت سئو و بهینه سازی موتور جستجو و در نهایت افزایش فروش از طریق سایت است. بعد از خرید هاست و دامنه و طراحی سایت زمان آن است که مطالب و محصولات خود را در وب سایت بچینید و سایت را به زیباترین و کاربردی ترین نحو برای مخاطب برسانید. سئو وب سایت بر اساس کلمات کلیدی پر رقابت می تواند شما را در میان رقبا متمایز سازد. در این هنگام با کمک مشاور طراحی سایت و مشاور سئو می توانید در خصوص اجرای فرآیند سئو روی وب سایت تان تصمیم گیری نمایید. معمولا به واسطه تجربه و تخصصی بودن فعالیت سئو سازمان ها ترجیح می دهند صفر تا صد این فرآیند را به آژانس های دیجیتال مارکتینگ بسپارند.

 

بهترین مشاور طراحی سایت

 

مشاوره رایگان طراحی سایت

 

یکی از مهم ترین اقدامات در زمینه راه اندازی وب سایت این است که با متخصص و مشاور طراحی سایت در این زمینه گفتگو کنیم. مشاور طراحی سایت با دید جامع و تخصصی می تواند همه جوانب کسب و کار شما را در نظر گرفته و پیشنهاد مناسب و به صرفه ای ارائه کند. بسیاری از شرکت های طراحی سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی جلسه مشاوره طراحی سایت را برای افراد و سازمان هایی که ابهاماتی در ذهن خود دارند برگزار می کند تا آنها را در راه رسیدن به اهداف خود یاری رساند.

 

مشاوره طراحی سایت با این موضوع خواهد بود که چه نوع وب سایتی مناسب کسب و کار شماست و این سایت چه خصوصیاتی لازم دارد و برای راه اندازی چه مقدار هزینه طراحی سایت در نظر گرفته شده است. یکی از نکات مهم هنگام طراحی سایت موضوع طرح گرافیکی و میزان تصاویر به کار رفته در طرح است. از نظر کارشناسی بهتر است صفحه سبک باشد و با سرعت بالا بارگزاری شود. با توجه به اهمیت طراحی گرافیکی حضور مشاور طراحی سایت در کنار شما می تواند این فرآیند را آسان تر سازد.

 

با توجه به اینکه امروزه بیش از ۸۵ درصد بازدیدهای اینترنتی از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو انجام می شود پیشنهاد می کنیم نحوه طراحی سایت به گونه ای مطابق با الگوریتم های گوگل و از هر نظر بهینه باشد. مشاور طراحی سایت با نظارت بر فرآیند طراحی سایت می تواند تا حد زیادی برنامه نویسی بهینه و مناسبی را از برنامه نویس تحویل بگیرد.  

 

آمار نشان می دهد بیش از ۹۰ درصد کسب و کارهای ایرانی در مراحل اول راه اندازی کسب و کار خود را شکست مواجه می شوند. در بسیاری از موارد دلیل این امر عدم کارایی درست وب سایت و مسائل فنی مربوط به ارائه محصول و خدمات در فضای مجازی است. بسیاری از برنامه نویسیان و متخصصان در زمینه طراحی وب سایت از نظر فنی توانایی پیاده سازی امکانات مناسب را دارند اما عدم حضور مشاور طراحی سایت که این نیازها را شناسایی کند و پس از تایید طرح گرافیکی به وسیله برنامه نویسان به اجرا در آورد مانع از دستیابی کسب و کارها برای رسیدن به موفقیت گردیده است.  

 

مشاوره رایگان طراحی سایت

 

هدف کسب و کارها از طراحی سایت چیست؟

 

معمولا شرکت ها و سازمان ها برای دستیابی به اهداف مختلفی از جمله افزایش سهم بازار، افزایش فروش، ارتباط با مشتریان و افزایش آگاهی از برند اقدام به طراحی و راه اندازی سایت می نمایند. گاهی شرکت های باسابقه وب سایت کسب و کار خود را بازطراحی می کنند تا بتوانند با نیازهای مخاطبان هماهنگ شده و نظر مشتریان را به خود جلب نمایند.

 

طراحی سایت وردپرس 

 طراحی سایت وردپرس با توجه به کاربری آسان و قیمت مناسب توجه همگان را به خود جلب کرده است. وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتواست که به علت کاربری ساده و دسترسی زیاد مورد استقبال همگان در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است. اگر هنگام کار با وردپرس دچار مشکل شوید با جستجوی ساده در گوگل می توانید راه حل مسئله خود را بیابید. همچنین برنامه نویسان زیادی از سراسر دنیا روی امنیت وردپرس و پلاگین های آن کار می کنند. طراحی و اجرای صفحه اول وب سایت از مهم ترین نکات هنگام طراحی سایت است چرا که تنها چند ثانیه فرصت دارید تا مخاطب را به سایت خود جذب کنید. معمولا در طراحی و اجرای رنگ سایت این نکته مدنظر است که رنگ های خنثی مثل سفید و خاکستری معمولا در پشت زمینه کار استفاده می شوند و بسته به رنگ سازمانی کسب و کارها از رنگ های سرد و گرم استفاده می شود. به طور کلی چیدمان و ترکیب رنگ در سایت باید به گونه ای باشد که به سایت شما روح ببخشد. 

 

طراحی سایت وردپرس

 

امروزه با توجه به گسترش استفاده از اینترنت و تعاملات تجاری از طریق وب، هر کسب و کاری نیاز به یک وب سایت دارد. یکی از ارزان ترین روش های راه اندازی سایت استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس یا به عبارتی طراحی سایت وردپرس است. شرکت مرسدس بنز برای بخش اخبار و معرفی محصولات خود از طراحی سایت وردپرس استفاده نموده است. همچنین بخش خبری سازمان هوا و فضای ناسا سیستم مدیریت محتوای وردپرس را برای خود انتخاب نموده است. در ایران نیز شرکت شاتل به عنوان یکی از شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنت برای سایت خود از طراحی سایت وردپرس کمک گرفته است. 

هر کسی که بخواهد کسب و کار خود را رونق داده و در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت نماید باید برای خود وب سایت راه اندازی نماید. حضور مشاور طراحی سایت در کنار پروژه های برنامه نویسی و همچنین اجرای فروشگاه اینترنتی می تواند به صاحبان کسب و کارها در زمینه بهینه سازی و اجرای موفق پروژه کمک نماید. طراحی سایت وردپرس نیز مانند همه سامانه ها و پلتفرم ها معایب و مزایایی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. 

 

مشاوره طراحی سایت وردپرس

 

مزایای طراحی سایت وردپرس 

 

  1. طراحی سایت وردپرس در مقایسه با سایر پلتفرم ها از نظر زیر ساخت سئو بسیار قوی تر است. 
  2. کار کردن با بخش های مختلف آن بسیار اسان است. 
  3. قالب های رایگان بسیاری برای طراحی سایت وردپرس وجود دارد
  4. رابط کاربری روانی دارد
  5. پشتیبانی قدرتمندی دارد
  6. برنامه نویسی بهینه و مطلوب برای موتورهای جستجو دارد

 

معایب طراحی سایت وردپرس

 

  1. برای سایت های بزرگ و با امکانات زیاد قابل استفاده نیست
  2. برای کسب و کارهای فروشگاهی مناسب نیست
  3. با وجود انعطاف پذیری بالا نمی توان همه کارهای مورد نیاز یک کسب و کار را با کمک آن انجام داد
  4. همواره باید اخرین نسخه دانلود و به روز رسانی شود. 

 

مزایای طراحی سایت وردپرس

 

با توجه به مزایا و معایب ذکر شده در طراحی سایت لازم است پیش از شروع فرآیند طراحی سایت خود با متخصص و مشاور طراحی سایت که آشنا با مباحث تجارت الکترونیک نیز هست مشورت و همفکری نمایید. گاهی کسب و کارها بدون توجه به امکانات موردنیاز اقدام به راه اندازی و طراحی سایت می نمایند و پس از مدتی مجبور به صرف زمان و هزینه مجدد می شوند. اما مشاور طراحی سایت از ابتدا با توجه به اهداف و چشم اندازهای سازمان نیازهای شما را مورد سنجش و بررسی قرار می دهد و مطابق با آن طرح گرافیکی و نوع پلتفرم مناسب را انتخاب می نماید. 

 

خدمات مشاوره راه اندازی سایت

در همه کسب و کارها راه اندازی سایت به منظور افزایش فروش در کسب و کار اینترنتی انجام می شود که در بسیاری از موارد با شکست مواجه می شود. فرآیند مشاوره راه اندازی سایت در چهار مرحله به شرح زیر انجام می شود. با ما همراه باشید.

  1. جمع آوری ایده ها : در اولین مرحله از مشاوره طراحی سایت، صاحبان کسب و کارها و مشاور طراحی سایت ایده ها و طرح های مختلف را پیشنهاد و مورد بررسی قرار می دهند. در این گام مزایای کسب و کارها و رقبا تحلیل می شود. محتوا و ساختار سایت مورد مطالعه قرار می گیرد. 
  2. طراحی سایت : در این مرحله پس از خرید هاست و دامنه، وب سایت مورد نظر طراحی گرافیکی می شود و برنامه نویسان به طراحی و اجرای آن می پردازند. در این مرحله فرم های لازم و افزونه های کاربردی بر روی وب سایت نصب خواهند شد. مشاور طراحی سایت در این مرحله بر عملکرد تیم برنامه نویسی جهت اجرای درست و بهینه نظارت خواهد داشت. 
  3. بهینه سازی سایت : در سومین مرحله از فرآیند مشاوره راه اندازی سایت، وب سایت از نظر سرعت و محتوا بهینه سازی می شود. البته فرآیند سئو که به صورت اختصاصی به بهینه سازی کدها و محتوای سایت می پردازد امر مجزایی است. 
  4. پشتیبانی سایت : اگر هنگام شروع همکاری با مشاور طراحی سایت صحبت کرده باشید بخشی از پشتیبانی و تحلیل خطاها و نواقص سایت را می توانید از او بخواهید. خدمات مشاوره طراحی سایت به صورت کاملا توافقی بوده و برای سازمان ها و افراد مختلف می تواند متفاوت باشد. 

 

مشاوره راه اندازی سایت

 

لزوم مشاوره راه اندازی سایت برای افراد و سازمان ها

تا چند سال قبل افراد و کسب و کارها برای فروش و بازاریابی خود نیاز به سایت نداشتند. اما با گسترش دنیای دیجیتال و همه گیر شدن اینترنت و رشد فناوری های دیجیتال به نیازی ضروری برای همه کسب و کارها تبدیل شده است. بدین ترتیب حضور مشاور راه اندازی سایت برای جلوگیری از هدر رفت هزینه الزامی به نظر می رسد. در عصر دیجیتال بسیاری از کسب و کارها بدون داشتن وب سایت نمی توانند رقابت کنند و محکوم به نابودی هستند. راه اندازی و طراحی سایت نیازمند دانش و زیر ساخت هایی است. دامنه ، هاست، طراحی سایت، سیستم مدیریت محتوا و … از جمله این موارد است.

خدمات مشاوره طراحی سایت می تواند در هر مورد پیشنهادهای مناسبی به شما ارائه نماید تا از بین آنها مطلوب ترین گزینه جهت پیاده سازی و اجرا در وب سایت انتخاب شوند. مشاور راه اندازی سایت در ابتدا در مورد نام دامنه و برند شما صحبت می کند. در این مرحله ممکن است مشکلاتی از قبیل آزاد نبودن دامنه اتفاق بیافتد که مشاور طراحی سایت با تجربه خود می تواند شما را راهنمایی کند. خرید هاست بهتر است از شرکت های معتبر صورت گیرد. انتخاب نوع طراحی سایت، رنگ سازمانی، پلتفرم مدیریت محتوا و …. بسته به کسب و کار و مخاطب متفاوت خواهد بود. 

 

لزوم طراحی سایت در موفقیت کسب و کارها

 

با توجه به گسترش فضای کسب و کارهای دیجیتال، هر کسب و کار برای حضور موفق در فضای اینترنت و در اختیار گرفتن بخشی از بازار آنلاین به وب سایت احتیاج دارد. وب سایت شما ویترین کسب و کار و برند تجاری شماست. شما با معرفی وب سایت خود می توانید مشتریان را با خدمات خود آشنا کنید. همچنین می توان گفت یکی از بهترین راه های کسب درآمد از وب سایت به کارگیری تولید محتوا و تکنیک های سئو است. مشاور طراحی سایت با دانش و تجربه لازم در زمینه طراحی انواع سایت ها می تواند شما را در انتخاب هرچه بهتر پلتفرم وب سایت راهنمایی کند.

 

هزینه مشاوره طراحی سایت

 

قیمت طراحی سایت 

 

به هیچ عنوان نمی توان برای قیمت طراحی سایت و هزینه مشاوره طراحی سایت معیار و ملاک کلی ارائه کرد. بلکه هزینه طراحی سایت بر اساس ویزگی ها و امکانات سایت و حتی تولید محتوا و کارهای گرافیکی قیمت گذاری می شود. تعرفه خدمات مشاوره طراحی سایت نیز بر اساس تجربه و تخصص مشاور و توافق طرفیت تعیین می شود. می توان گفت بسته به نوع قرارداد که فرآیند طراحی سایت با چه زبان برنامه نویسی و چه پلتفرمی باشد هزینه طراحی سایت متفاوت خواهد بود. 

 

طراحی سایت اختصاصی

 

در طراحی سایت اختصاصی تمامی کدنویسی ها توسط تیم برنامه نویسی مجموعه انجام می شود و با توجه به نیازسنجی های پروژه معمولا همه انتظارات مدیران کسب و کار برآورده خواهد شد. اگر خواسته ها و انتظارات ویژه ای از وب سایت خود دارید پیشنهاد ما طراحی اختصاصی وب سایت خواهد بود. البته هزینه طراحی اختصاصی سایت به مراتب بیشتر از پلتفرم های آماده وردپرس و اپن کارت و … است. خدمات مشاوره طراحی سایت شامل ارائه انواع امکانات و تعرفه های وب سایت های اختصاصی، فروشگاهی و قالب آماده است تا مدیران کسب و کار بر اساس نوع نیاز و کاربری خود بهترین و مناسب ترین طراحی سایت را انتخاب نمایند. 

 

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

اگر تا به حال از فروشگاه های آنلاین خرید کرده باشید متوجه تفاوت های فنی و ظاهری این نوع از سایت ها نسبت به سایت های محتوا محور شده اید. فروش اینترنتی برای همه کسب و کارها می تواند مزیت آفرین باشد و تاثیر سئو در فرآیند بهینه سازی رتبه گوگل می تواند به طور مستقیم شما را به فروش و سودآوری بیشتر نزدیک کند. 

 

خدمات مشاوره طراحی سایت

 

مهم ترین اصول طراحی و چیدمان صفحه اصلی وب سایت

 

  1. کسب و کار و شرکت خود را مختصرا توضیح دهید.
  2. مهم ترین محصولات و خدمات خود را معرفی کنید.
  3.  آخرین اخبار و مقالات مرتبط با حوزه کاری خود را در دید مخاطب قرار دهید.
  4.  لینک شبکه های اجتماعی کسب و کارتان را در صفحه اصلی قرار دهید.
  5. لوگوی مشتریان و شرکت های زیر مجموعه یا همکار را در انتهای صفحه اصلی سایت قرار دهید.
  6.  از تصاویر جذاب با سایز و حجم مناسب استفاده نمایید.
  7. سایت خود را به صورت مداوم و مرتب به روز کنید.

استفاده از خدمات مشاوره طراحی سایت می تواند شما را در زمینه طراحی و چیدمان آیتم های صفحه اصلی، صفحه محصول، صفحه مقالات و لندینگ پیج ها راهنمایی کند. 

 

طراحی سایت شرکتی 


با گسترش استفاده از نت و آمار بالای جست و جو در سایت ها، چندان دور از باور نیست که تمام مدیران و رهبران سازمانی که در فضای واقعی در حال فعالیت اند، به دنبال گسترش و معرفی خود در فضای نت نیز باشند. اما برای اکثر این مدیران بزرگترین چالش، طراحی یک سایت شرکتی است که در آن تمام اطلاعات مورد نیاز شرکت را قرار دهند. بنابراین در این جا است که اهمیت مشاور طراحی سایت به شکل حرفه ای احساس می شود. یک مشاور طراحی سایت می تواند به شما در داشتن یک سایت حرفه ای که بتواند در فضای نت راه خود را پیدا کند کمک کند.

 

مشاوره طراحی سایت شرکتی


چرا باید از مشاور طراحی سایت استفاده کنیم؟


مشاوره طراحی سایت نیز مانند بسیاری از مشاغل حرفه ای دیگر، متخصصان خود را دارد که برای داشتن یک سایت خوب و کاربر پسند باید از آن ها کمک گرفت. برخی از مدیران بر این باورند که چون در فضای واقعی کسب و کار موفق هستند، دیگر نیازی به فعالیت در فضای مجازی و دنیای نت ندارند یا اگر هم نیازی در این خصوص احساس کنند، تصور می کنند خودشان می توانند آن را مدیریت کرده و موفق شوند در حالی که یک مشاور طراحی سایت به علت تجربه و مهارتی که در این حوزه دارد حتما باید در کنار مدیر و آن کسب و کار حضور داشته باشد.

دلیل دیگری که لزوم جلسات مشاوره طراحی سایت را توجیه می کند، به هدر نرفتن سرمایه مالی شرکت است؛ اگر یک مدیر بخواهد برای طراحی سایت، به صورت آزمون و خطا عمل کند، قطعا هزینه های اضافه زیادی را متحمل می شود، بنابراین برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه، حضور یک مشاور طراحی سایت ضروری است.

 

خدمات مشاوره طراحی سایت شرکتی


چگونه یک سایت شرکتی طراحی کنیم؟


در این جا به صورت مختصر شما را با مهمترین ویژگی سایت شرکتی آشنا می کنیم. به طور کلی مهم ترین ویژگی که یک سایت شرکتی باید داشته باشد، استاندارد بودن آن است که خود از فاکتورهای متعددی تشکیل شده است. در ادامه به چند ویژگی که یک سایت شرکتی استاندارد باید داشته باشد، اشاره ای خواهیم داشت.

 

  1. سرعت بارگذاری بالا
    سرعت آپلود شدن مطالب در سایت مهم است.
  2. قابلیت توسعه
    در جلسات مشاوره طراحی سایت معمولا این نکته مورد توجه قرار می گیرد که مدیران و صاحبان آن کسب و کار، چه آینده ای برای سایت پیش بینی می کنند و برای توسعه آن چه برنامه هایی دارند. بنابراین برای طراحی سایت باید از همان ابتدا یک چشم انداز کلی وجود داشته باشد.
  3. ریسپانسیو بودن
    یک مشاور طراحی سایت به ریسپانسیو بودن سایت توجه می کند. این قابلیت، به امکان نمایش سایت در دستگاه های مختلف مانند تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و … مربوط می شود. از آن جا که افراد از طرق مختلف سایت را جست و جو می کنند پس لازم است که سایت شرکتی که می خواهید داشته باشید، حتما در تمام دستگاه ها قابلیت نمایش داشته باشد زیرا در صورتی که یک کاربر با یک دستگاه خاص نتواند به سایت شما وارد شود، به سراغ دیگر سایت های مربوطه خواهد رفت و عرصه برای رقیبان شما باز می شود.
  4. قسمت تماس با ما
    داشتن قسمت تماس با ما، در هر سایتی ضروری است زیرا علاوه بر آن که اعتماد مخاطبان هدف جلب می شود، امکان به وجود آمدن راهی برای ادامه ارتباط مخاطب با شرکت نیز فراهم می شود.
  5. لینک به شبکه های اجتماعی شرکت
    امروزه با گسترش فضای مجازی، فعالیت در این فضاها، می تواند به رشد و توسعه کسب و کار کمک کرده و از آن طریق افراد بیشتری را با کسب و کار شما آشنا کند. داشتن دایره گسترده ای از مخاطبان هدف، شما را به موفقیت در فضای رقابتی امروزه نزدیک تر خواهد کرد.
  6. داشتن جذابیت های بصری
    وقتی مخاطب وارد سایت می شود نباید چشم او از دیدن مطالب خشک خسته شود. در داشتن جذابیت های بصری استفاده از فیلم و عکس های مرتبط الزامی است و می تواند به افزایش تعامل مخاطب با سایت کمک کند. استفاده از رنگ های مناسب در سایت به نحوی که چشم را به دیدن ادامه مطالب ترغیب کند، شما را به موفقیت و جذب مخاطب نزدیک می کند. در مشاوره طراحی سایت، متخصص مربوطه شما را بیشتر با جزئیات آشنا خواهد کرد.

 

طراحی سایت فروشگاهی


طراحی سایت فروشگاهی


از زمانی که مردم دریافتند می توانند به جای آن که وقت خود را با خرید های حضوری تلف کنند یا خریدی با ریسک داشته باشند، با یک کلیک می توانند شکل و اندازه و قیمت محصول مورد نظر را بررسی کرده و بعد خرید خود را انجام دهند، خرید های اینترنتی تا حد زیادی جایگزین خرید حضوری شد. به علت اهمیت این نوع سایت ها، دانستن علم طراحی سایت برای کسانی که قصد دارند در این حوزه فعالیت کنند الزامی است. اگر شما هم به دنبال طراحی سایت فروشگاهی هستید باید از خدمات مشاوره طراحی سایت کمک بگیرید تا بازدید وب سایت شما افزایش یابد.


ترفندهای موفقیت در طراحی سایت


یک مشاور طراحی سایت برای آن که به شما کمک کند تا سایت شما فروش بیشتری داشته باشد راهکارهایی دارد. در ادامه چند مورد از ترفند های مشاوره طراحی سایت را به شما آموزش می دهیم.

 

  1. برای آن که طراحی سایت فروشگاهی شما موفق آمیز باشد، مشاور طراحی سایت ابتدا به کاربری سایت توجه می کند. هر سایت فروشگاهی بسته به این که چه خدمت یا کالایی ارائه می دهد باید طراحی شود.
  2. نکته دومی که مشاور طراحی سایت به آن توجه می کند، توسعه سایت است. شما در جلسات مشاوره طراحی سایت باید چشم انداز کلی به مشاورتان ارائه دهید تا متناسب با نیاز و هدفتان، در طراحی سایت به شما کمک کند.
  3. توجه به دریافت اینماد و سایر مجوز های لازم برای راه اندازی سایت فروشگاهی نکته ای است که یک مشاور طراحی سایت باید آن را با شما در میان بگذارد. البته اخذ این مجوز ها بر عهده خود صاحب کسب و کار است.
  4. تحلیل کسب و کار، خدمت دیگری است که در جلسات مشاوره طراحی سایت عنوان می شود. یک مشاور طراحی سایت پس از تحلیل کسب و کار و فضای رقابتی به ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ از جمله سئو و تولید محتوا نیز می پردازد.
  5. استفاده از سرورهای پر سرعت کار دیگری است که یک مشاور طراحی سایت باید انجام دهد.

 

بهترین مشاور طراحی سایت فروشگاهی


ویژگی های بهترین سایت فروشگاهی


یک سایت فروشگاهی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ یک دسته از ویژگی ها وجود دارند که باعث می شود سایت کاربری آسانی داشته باشد که وجود آن ویژگی ها در سایت بسته به مهارت مشاور طراحی سایت دارد. در ادامه به این ویژگی ها اشاره ای خواهیم داشت تا در مشاوره طراحی سایت به آن ها توجه کنید.

 

  1. دسته بندی دقیق و منظم محصولات: برای سایت های فروشگاهی زمانی که مشتری به قصد خرید وارد آن می شود محصولات باید در دسته بندی و نظمی منطقی قرار گرفته باشند تا به راحتی کاربر بتواند آن ها را پیدا کند.
  2. مسیر کوتاه تا وصل شدن به درگاه پرداخت: یکی از نکاتی که در مشاوره طراحی سایت به آن ها توجه می شود کوتاه بودن مسیر خرید است. وقتی مراحلی که کاربر از انتخاب تا پرداخت هزینه کالا یا خدمات طی می کند طولانی باشد، خرید کردن به یک تجربه سخت و دلهره آور تبدیل می شود. یک مشاور طراحی سایت خبره این نکته را می داند به همین علت در طراحی سایت فروشگاهی شما مراحل اضافه را حذف خواهد کرد
  3. ریسپانسیو بودن سایت فروشگاهی: یک سایت ریسپانسیو سایتی است که در تمام دستگاه ها (لپ تاپ_ موبایل_ تبلت) نمایش داده شود. مشاور طراحی سایت باید به این موضوع توجه داشته باشد.
  4. پنل مدیریت ساده: کار کردن با سایت فروشگاهی برای مدیریت سایت باید آسان باشد. سایتی که پیچیده بوده و محصول گذاری در آن سخت باشد، چندان کارآ نیست و برای صاحبان سایت فروشگاهی جذابیتی ندارد.

 

مشاوره طراحی سایت


فاکتورهای لازم در طراحی سایت فروشگاهی

 

  1. برخی تصور می کنند هر چه سایت فروشگاهی شلوغ تر باشد نشان دهنده تکمیل بودن محصولات و خدمات سایت است در حالی که یک سایت خلوت که نشان دهنده نظم آن است، مخاطب را بیشتر جذب می کند.
  2. استفاده از تصاویر واقعی و با کیفیت نکته دیگری است که اگر در طراحی سایت های فروشگاهی مد نظر قرار بگیرد می تواند در اعتماد و موفقیت سایت اثر گذار باشد. عکسی که برای محصولات در سایت قرار می دهید باید از همان محصولی که قصد فروش آن را دارید گرفته شده باشد نه عکسی که خودتان از جای دیگری برداشته اید. تصاویر واقعی باعث اعتماد خریدار می شود. عکس محصول باید به نحوی باشد که امکان بزرگ نمایی آن وجود داشته باشد.
  3. در سایت های فروشگاهی رنگ های پس زمینه عامل مهم دیگری است که باید مد نظر داشته باشید. ترکیب رنگی نوشته ها و پس زمینه نباید باعث آزار چشم شود. اگر از ترکیب رنگی درستی و مناسبی استفاده نکنید مشتری تمایلی به سر زدن به سایت شما را نخواهد داشت. مشاور طراحی سایت با توجه به تجربه خود می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.
  4. اطلاعات مهم باید در دسترس باشد. در صفحه محصولات تمام اطلاعاتی که مشتری برای تصمیم گیری اولیه به آن ها نیاز دارد، باید در قسمت بالا و در دید قرار بگیرد. مشتری نباید برای دیدن اطلاعات کاربردی به دنبال آن بگردد.
  5. پرداخت باید آسان باشد و از نمایش پاپ آپ ها در صفحه پرداخت جلوگیری شود.

 

برای طراحی سایت فروشگاهی چقدر زمان نیاز است؟

 

معمولا برای طراحی سایت فروشگاهی بین دو تا سه ماه زمان نیاز است البته این زمان بسته به کاربری، قالب، طراحی و پیچیده بودن سایت متغیر است.


آیا صرف طراحی حرفه ای سایت فروشگاهی، موفقیت آن را تضمین می کند؟


طراحی حرفه ای سایت فروشگاهی شرط لازم برای موفقیت است اما کافی نیست! در واقع طراحی سایت مانند لحظه ورود خریدار به فروشگاه است اگر این ورود با شکوه باشد، می تواند باعث جست و جوی مشتری در سایت شده و او را جذب کند اما عوامل دیگر نیز باید وجود داشته باشند تا به خرید منجر شود. در جلسات مشاوره طراحی سایت این نکات باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

طراحی سایت پزشکی

 

طراحی سایت پزشکی


در گذشته ای نه چندان دور در مطب پزشکان با حجم بالای مراجعان مواجه بودیم که علاوه بر شلوغی و سر و صدا باعث بی نظمی و اختلال در روند درمان بیماران می شد می توان گفت این شلوغی نه تنها مریضان بلکه پزشک را نیز کلافه می کرد؛ به همین علت، پزشکان به روند نوبت دهی آنلاین روی آورده اند. نیازی به نام طراحی سایت پزشکی شاید در دهه پیش وجود نداشت اما امروزه که همه کسب و کارها به نوعی در فضای مجازی حرفی برای گفتن پیدا کردند، می توان نیاز به وجود چنین سایت هایی را به خوبی احساس کرد. البته طراحی سایت پزشکی به این سادگی نیست بلکه باید تحت نظارت و با کمک مشاور طراحی سایت صورت بگیرد.


چگونگی طراحی سایت های پزشکی


به چه علت سایت های پزشکی باید از خدمات مشاوره طراحی سایت بهره بگیرند؟ یک پزشک، در حیطه علمی ای که تحصیل کرده است به درمان بیماران می پردازد بنابراین می توان گفت در حوزه اداره سایت دارای تجربه و علم نیست. اگر یک پزشک بخواهد سیستم نوبت دهی خود را ارتقا دهد حضور یک مشاور طراحی سایت برای ایده پردازی و مدیریت سایت الزامی است. در ادامه به ویژگی های یک طراحی سایت پزشکی حرفه ای به صورت موردی اشاره ای خواهیم داشت.

 

مشاور طراحی سایت پزشکی


نکات مهم در طراحی سایت های پزشکی:


سایت های پزشکی نیز مانند دیگر سایت ها نیازمند طراحی ویژه ای هستند. طبیعتا یک سایت پزشکی با سایت های فروشگاهی و شرکتی تفاوت دارند.

 

  • نکته اول: دارای سیستم نوبت دهی
    می توان گفت مهم ترین نکته در طراحی سایت پزشکی که مشاور طراحی سایت باید آن را لحاظ کند، برقراری سیستم نوبت دهی است. سیستم نوبت دهی مهم ترین رسالت طراحی سایت پزشکی محسوب می شود. این سیستم علاوه بر آن که برای بیماران باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود برای پزشکان نیز دارای مزایایی از جمله شلوغ نشدن مطب و آرامش بیشتر داشتن محیط است.
  • نکته دوم: کاربر پسند بودن سایت پزشکی
    معمولا در جلسات مشاوره طراحی سایت، شمای کلی از یک سایت پزشکی کاربر پسند ترسیم می شود. در این مرحله پزشک و مشاور طراحی سایت به هم فکری با یکدیگر نیاز دارند، زیرا پزشک طبق تخصص خود اطلاعاتی می تواند در اختیار مشاور قرار دهد که روند مشاوره طراحی سایت را به سمت و سوی موفقیت هدایت کند.
  • نکته سوم: پرداخت آنلاین در لحظه ثبت نوبت
    مشاور طراحی سایت باید بر سر گزینه پرداخت آنلاین هزینه به صورت کامل یا بخشی از آن با پزشک مشورت کند. برخی از خدمات درمانی نیاز به گزینه رزرو نوبت دارد که شیوه پرداخت آن با اخذ نوبت تفاوت دارد. بنابراین بسته به این که نوبت اخذ می شود یا رزرو، کاربر کل یا بخشی از هزینه را پرداخت خواهد کرد.
  • نکته چهارم: قرار دادن مطالب علمی در حیطه بیماری
    برای تمام بیماران دریافت اطلاعات در مورد بیماری شان ضروری است. به همین علت قرار دادن مقالات علمی در سایت می تواند برای بیماران مفید باشد. حتی در این خصوص مشاور طراحی سایت می تواند سیستم تست آنلاین برای برخی از بیماری ها را به پزشک پیشنهاد دهد. به عنوان مثال تعدادی سوال به صورت آنلاین از بیمار پرسیده شود تا در صورتی که مشکل به دست پزشک مربوطه، قابل حل است نوبت اخذ شود. این سیستم مانع شلوغ شدن محیط مطب شده و در وقت پزشک برای رسیدگی به بیماران اورژانسی بیشتر می شود.
  • نکته پنجم: طراحی سایت کنشگرا
    کنشگرا یا ریسپانسیو بودن سایت مربوط به قابلیت نمایش سایت در دستگاه های مختلف است. یک مشاور طراحی سایت می داند که امروزه اخذ نوبت آنلاین حتی با تلفن های همراه هم باید امکان پذیر باشد. بنابراین سایت در تمام دستگاه ها از جمله تلفن همراه، کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت باید قابل نمایش باشد.
  • نکته ششم: تشکیل پرونده برای بیمار به صورت آنلاین
    در گذشته و سیستم های سنتی نوبت دهی، افراد به پرونده های درمان خودشان نداشتند؛ اما در سایت های پزشکی، بیماران باید به پرونده های پزشکی خود دسترسی داشته و بتوانند آن را مشاهده کنند. در جلسه مشاوره طراحی سایت حتما در خصوص میزان دسترسی بیمار به اطلاعات درمان باید با پزشک مشورت شود.

 

خدمات مشاوره طراحی سایت

 

جلسات مشاوره طراحی سایت چگونه برگزار می شود؟


جلسه مشاوره طراحی سایت می تواند در دفتر مشاور طراحی سایت یا محل کار شما برگزار شود و این بستگی به شرایط شما و مشاور طراحی سایت دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۹ میانگین: ۴.۱]

دیدگاه ها

صبا

هزینه طراحی اختصاصی سایت چقدر هست؟ چه آیتم هایی میشه به سیستم اضافه کرد؟

پاسخ
sheikhbahaei

سلام. روز بخیر
هزینه طراحی سایت بسته به امکانات و قابلیت های مورد نظر شما متفاوت خواهد بود. هر آیتمی که مدنظر شما باشه از نظر ظاهر و کارکرد به ما اعلام می شود، ظرف چند روز امکان پیاده سازی توسط تیم ما بررسی می شود و به شما اطلاع داده می شود. برای توضیحات مفصل تر لطفا با شماره ۰۳۱۳۶۷۵۹۰۴۱ تماس بگیرید.

پاسخ
علی

سلام خسته نباشید . کلاس آموزش طراحی سایت در اصفهان کدام مجموعه ها را پیشنهاد می کنید؟

پاسخ
sheikhbahaei

سلام. ممنونم. لطفا برای درخواست کلاس آموزش طراحی سایت با شماره ۰۳۱۳۶۷۵۹۰۴۱ تماس بگیرید. همکارانم شما را راهنمایی می کنند.

پاسخ
امیدنسب

مشاوره جهت طراحی سایت

پاسخ
sheikhbahaei

سلام. لطفا برای ثبت درخواست مشاوره طراحی سایت با شماره ۰۳۱۳۶۷۵۹۰۴۱ تماس بگیرید.

پاسخ
شاهرخ اسکندری

با سلام درصورتی که سایت داشته باشیم و آنرا بخواهیم بهتر ارتقا دهیم تا بهتر دیده و فروش خوبی داشته باشه و همچنین در داخل و خارج توزیع داشته باشه نظر شما چیست . ممنونم راهنمایی کنید .

پاسخ
پویا امیری

سلام من یه سایت وردرپسی میخوام که برام بسازید ولی تاریخ ساختش معلوم نباشه
یعنی کلا هیچکس به هیچ وجه نباید متوجه بشه .
آیا امکان داره

پاسخ
مهدی

ما قصد داریم پلتفرم سایت رو از وردپرس به لاراول تغییر بدیم.
سایت فعلی که روی وردپرس پیاده سازی شده حدود ۳۵۰ تا پست داره.
چه نکاتی رو باید هنگام پیاده سازی رعایت کنیم؟
بعنوان مثال، تگ‌های سئو سایت رو داخل پلتفرم جدید که لاراول هست قرار بدیم و سایر نکات سئو رو رعایت کنیم و مطالب رو داخل سایت جدید لاراول پست کنیم؟

پاسخ
سارا

آژانس دیجیتال مارکتینگ آواتاج ارائه دهنده انواع خدمات طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی در ایران

پاسخ

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.