منتور دیجیتال مارکتینگ کیست و چه وظایفی دارد؟
۱ (۱)

منتور دیجیتال مارکتینگ ابزار انسانی قدرتمندی است که در نبرد میان شرکت های رقیب در حوزه بازاریابی، وظایفی خطیر و کاملا حساس را برعهده دارد. شرکت ها باید تشویق کارمندان خود را به طور هدفمند انجام دهند و برای حفظ کیفیت کار آن ها در بلندمدت برنامه مناسبی را تنظیم کنند. در عین حال، آنها باید استعدادهایی را جذب کنند که روند تحول دیجیتال را هدایت می کنند. اما در این بین منتور دیجیتال مارکتینگ نیز به عنوان یک اولویت بسیار مهم نباید فراموش گردد.

 

محمدرضا شیخ بهائی مشاور

 

بیایید صادق باشیم. چه کسی امروزه به تنهایی می تواند در دیجیتال مارکتینگ موفق شود؟ موفقیت چندین رکن مهم دارد که شاید یکی از آن ها بهره مندی از مشاورینی حرفه ای و زبده است. برنامه و استراتژی های ارائه شده توسط منتور دیجیتال مارکتینگ می تواند همواره با محبوبیت های بیشتری همراه گردند. زمانی که برنامه های مشاوره به بهترین شکل ممکن ترویج پیدا می کند، می توان شاهد قدم گذاردن در مسیری حیرت انگیز بود.

با پیشبرد دیجیتال سازی و تغییرات عظیم در شرکت ها، محیط کاری ایجاد می شود که تمام نسل های کارمندان در آن احساسی متفاوت را تجربه خواهند کرد. منتور دیجیتال مارکتینگ تمامی نقاط قوت، مهارت ها، دانش و تجربه های گسترده را به عنوان ایده اولیه برای کارمندان و مدیران تعریف و تنظیم می کند.

 

در نتیجه:

  • کارمندان با چالش های جدید هماهنگ می شوند.
  • شرایط پیشرفت و موفقیت شرکت ها و مجموعه ها به سادگی هموار می گردد.
  • امکان جذب بهترین استعدادها در حوزه دیجیتال مارکتینگ مهیا خواهد شد.
  • موفقیت به یک اولویت مهم در نبرد با سایر مجموعه های رقیب تبدیل می گردد.

 

منتور دیجیتال مارکتینگ

منتور دیجیتال مارکتینگ در شرکت ها به چه معنا و برای چه هدفی است؟

راهنمایی به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای توسعه بازاریابی موثر برای تبادل دانش و تجربه بین کارکنان شناخته می شود و در نهایت به پیشرفت مجموعه ختم خواهد شد. بهبود انگیزه کارکنان در طولانی مدت و کاهش نقاط ضعف از دیگر موضوعاتی است که در این رابطه می توان به آن اشاره کرد. منتور دیجیتال مارکتینگ، مبنای مربیگری و آموزش را بر اساس اعتماد، احترام و درک متقابل بنا می سازد. یک مربی چندین نقش و وظیفه را بر عهده می گیرد. او یک الگو، مشاور، مربی، منتقد و حامی است. وظیفه او همراهی، حمایت و ارتقا ذهنی کارمندان مجموعه به روشی آینده نگرانه و تاثیرگذار است. وی به عنوان یک استعداد از استراتژی های موفق رونمایی می کند.

 

مزایای حضور منتور دیجیتال مارکتینگ در شرکت ها چیست؟

منتورینگ مزایای زیادی برای شرکت ها به همراه دارد. در ادامه تنها با بخشی از این مزایا آشنا خواهید شد.

 

بهترین منتور دیجیتال مارکتینگ

انتقال دانش بین نسل ها

منتور دیجیتال مارکتینگ بر اساس اصل انتقال دانش فعالیت می کند. از طریق تبادل هدفمند دانش و تجربه بین نسل ها، همواره حرفه ای بودن و مهارت یک اصل ثابت در مجموعه باقی می ماند.

 

ارتقا استعدادها به صورت هدفمند

با انتقال دانش و تجربه توسط منتورینگ، استعداد های فردی ارتقا می یابد و این امر در نهایت باعث ارتقا استعدادهای جمعی خواهد شد.

 

رشد شخصیت از طریق فرهنگ بازخورد پذیری

برنامه های منتورینگ فرهنگ بازخورد باز یا انتقاد پذیر بودن را ایجاد می کنند. در حالت ایده آل این موضوع به افزایش ظرفیت های رشد مجموعه منتهی می گردد. شما همچنین یاد می گیرید که چگونه بر اساس نیازهای کاربران، انعطاف پذیر باشید.

 

منتور دیجیتال مارکتینگ ابزاری مهم از منابع انسانی است!

مشارکت هدفمند بین منتور و هر یک از اعضا مجموعه ها می تواند باعث کاهش مدت زمان آموزش های حرفه ای در حوزه دیجیتال مارکتینگ گردد. در این حالت یک استعداد جدید، آموزش هایی مانند آموزش پیشرفته برای کارمندان با تجربه را دریافت خواهد کرد. منتور شیوه های جدید تفکر و کار را آموزش می دهد. منتور همچنین تفکر جدیدی را آموزش می دهد که باعث انتخاب مسیرهایی متفاوت و تاثیرگذار در موفقیت مجموعه می گردد. شرکت ها حتی در صورت پرداخت هزینه های مربوط به آموزش حرفه ای بازاریابی، قادر خواهند بود تا شاهد نتایجی شگفت انگیز باشند.

 

منتورینگ دیجیتال مارکتینگ

منتور موجب وفاداری طولانی مدت کارکنان یک مجموعه می گردد

استعدادهای جوان نه تنها از کارفرمایان خود انتظار آموزشهای خوب را دارند، بلکه آنها صریحاً از آن استقبال نیز می کنند. به همین واسطه منتور دیجیتال مارکتینگ با ایده هایی موفق و عملی، این شرایط را برای زیرمجموعه های شرکت ها فراهم می کند.

 

منتور دیجیتال مارکتینگ باعث رشد مهارت رهبری در افراد می شود

حتی باتجربه ترین مدیران نیز نیازمند برخورداری از مشاوره منتور دیجیتال مارکتینگ هستند. تبادل منظم و مداوم تجارب، دانش و مهارت های جدید، اصلی مهم برای بقا در حوزه دیجیتال مارکتینگ است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۱]

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.