عکس پروفایل اینستاگرام
۵ (۱)

از آن جا که زندگی امروزی ما به فضای مجازی گره خورده باید آشنایی کاملی از این فضا داشته ترفندهایی را در مورد آن بدانیم تا بتوانیم به نحو احسن از این فضا استفاده کنیم. اینستاگرام یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی است که از سراسر جهان میلیون ها کاربر فعال دارد و طبق پیش بینی ها این آمار تا سال ۲۰۲۳ به ۱۲۵.۵ میلیون کاربر نیز می رسد. کاربران برای شناخته شدن در این فضا از عکس پروفایل اینستاگرام استفاده می کنند و اغلب تلاش می کنند عکس پروفایل اینستاگرام آن ها بهترین تصویر ثبت شده از آن ها برای فعالیت در این فضا باشد. اما چه نکاتی لازم است رعایت شود تا بهترین عکس برای پروفایل انتخاب شود؟ در ادامه به چند نکته برای بارگزاری و انتخاب عکس پروفایل اشاره می کنیم.

محمدرضا شیخ بهائی مشاور

چگونه عکس پروفایل اینستاگرام را بارگزاری کنیم؟

برای انتخاب عکس پروفایل اینستاگرام لازم است که وارد صفحه کاربری خود شده و در قسمت صفحه اصلی پیج گزینه ویرایش پروفایل را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که کاربران شما اطلاعات آن را مشاهده می کنند. تغییر عکس پروفایل همان قسمتی است که باید روی آن کلیک کنید. شما می توانید عکس خود را از گالری تلفن همراه خود انتخاب کرده و آن را بارگزاری کنید.

  • در انتخاب عکس خلاق باشید!

اگر می خواهید عکس پروفایل اینستاگرام شما نظرها را به خود جلب کند باید در انتخاب آن خلاق باشید. انتخاب عکسی با ترکیب رنگ زیبا و جذاب می تواند به افزایش بازدید از پیج شما کمک کند. برای صاحبان برند ترجیح آن است که لوگو برند خود را به جای عکس پروفایل بارگزاری کنند و در غیر این صورت (اگر پیج کاری و شخصی است) عکسی رسمی و متناسب با کسب و کار خود بارگزاری کنید. به یاد داشته باشید بخش زیادی از شخصیت پیج شما از عکس پروفایل مشخص می شود بنابراین در انتخاب آن دقت داشته باشید.

  • اندازه عکس پروفایل را تنظیم کنید

نکته مهم در انتخاب عکس پروفایل اینستاگرام، اندازه عکس است. عکس باید در قالب مربعی باشد؛ اگر عکس را مستطیلی بارگزاری کنید بخش هایی از عکس در پروفایل نمایش داده نمی شود که این خود از جذابیت پیج شما تا حد زیادی می کاهد.

   
  • تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

سوالی که برای کاربران تجاری پیش می آید این است که آیا تغییر دائم عکس پروفایل اینستاگرام کار درستی است یا خیر؟ نکته مهم در خصوص تغییر عکس اینستاگرام این است که کاربران شما، شما را با عکس پروفایلتان می شناسند بنابراین باید در صورت تغییر، آن ها را از این تغییر با خبر کنید. پس از تغییر با یک استوری عکس پروفایل جدید را به آن ها نشان دهید.

  • چهره ای واضح بهتر از یک تصویر گنگ است!

اگر عکس پروفایل اینستاگرام شما یک تصویر نا واضح باشد و صورت شما در آن پیدا نباشد باعث عدم اطمینان کاربر می شود به خصوص اگر این عکس برای پیج کاری انتخاب شده باشد. بنابراین عکسی واض از صورت خود برای پروفایل انتخاب کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
  • برچسب ها :

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.