مشاوره صادرات به امارات

مشاوره صادرات به امارات
۴.۴ (۵)

 

مشاوره صادرات به امارات در حوزه های غیر نفتی، کشاورزی و حمل و نقل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. وجود برخی محدودیت ها در حوزه های صادراتی موجب می گردد تا در صورت ورود بدون آگاهی صادرکنندگان و تجار، بتوان شاهد عدم بازخورد و سودآوری بود. امارات یکی از نقاط استراتژیک در حوزه صادرات به شمار می آید. انتخاب این مقصد جهت صادرات غیر نفتی توسط تجار ایرانی، به همراه دریافت مشاوره های تخصصی می تواند با بهترین نتایج همراه گردد.

محمدرضا شیخ بهائی مشاور

 

مشاوره صادرات به امارات در حوزه های متعددی ارائه می گردد. مشاوره صادرات می تواند تعیین کننده نوع صادرات (زمینی،هوایی،دریایی) و هم چنین بهترین زمان برای آغاز صادرات باشد. در اختیار داشتن برخی اطلاعات تخصصی در حوزه صادرات، قطعا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. رشد چشمگیر اقتصاد در امارات به عنوان اصلی ترین شاخص جذب صادرات شناخته می شود. بهره مندی از مشاوره صادرات به امارات می تواند شرایطی بسیار ایده آل را جهت کسب حداکثر سودآوری ایجاد نماید.

 

مشاور صادراتی در امارات

 

مرکز تخصصی مشاوره صادرات به امارات

 

مرکز تخصصی مشاوره صادرات به امارات به جهت همکاری با مشاورینی آگاه، مطلع و متخصص، شرایط ارائه مشاوره هایی دقیق را برای صادرکنندگان ایجاد نموده است. از اصلی ترین این موارد می توان به ارائه مشاوره های تخصصی در حوزه قوانین و مقررات تجارت در امارات اشاره کرد. آشنایی با قوانین و مقررات تجاری در کشور امارات می تواند منجر به کاهش هر نوع ریسک یا خطر در معاملات گردد. مهم ترین این قوانین عبارت اند از:

 

  • قوانین مرتبط با حوزه گمرگ
  • قوانین ترخیص کالا
  • قوانین مرتبط با تنظیم قرارداد

 

وجود برخی از پیش نیاز های ضروری به منظور آغاز مراحل صادرات به کشور امارات از جمله: دارا بودن کارت معتبر بازرگانی، داشتن حساب ارزی و همچنین عدم وجود معوقات ارزی در حساب بازرگانی از دیگر مواردی است که در مشاوره صادرات به امارات مورد بررسی قرار می گیرد. از مهم ترین و اصلی ترین چالش های پیش روی صادرکنندگان، باید به عدم آشنایی با مراحل صادرات اشاره کرد. موضوع بسیار مهمی که ارتباط با مشاور صادرات را به یک اصل مهم و ضروری تبدیل می کند.

مشاور صادرات ضمن ارائه اطلاعاتی دقیق و موثق به تجار، شرایط آشنایی با مراحل صادرات، نحوه صادرات و ریسک های موجود در مسیر صادرات را فراهم می کند. در این بین حذف برخی تفکرات و دیدگاه های غیر واقعی در حوزه صادرات به امارات، در مشاوره صادرات قطعی است.

 

صادرات کالا به امارات

 

آشنایی با بهترین کالاهای صادراتی به امارات

 

آشنایی با سودآور ترین و بهترین کالاها جهت صادرات به امارات، یکی از مهم ترین سرفصل های مشاوره صادرات به امارات محسوب می گردد. رشد چشمگیر تجارت و صادرات کالا از کشور هایی مانند: آمریکا، ژاپن، انگلستان، ویتنام و ایتالیا، به امارت نشان دهنده افزایش بازار های تجاری در این ناحیه است. مشاوره صادرات به امارات شامل آشنایی با مهم ترین گروه از کالاهای موجود جهت جذب بازار های فروش در کشور امارات می شود. مهم ترین انواع کالاها جهت صادرات به امارات عبارت اند از:

 

  • آهن
  • فولاد
  • ماشین آلات برقی و ماشین آلات صنعتی
  • سنگ های قیمتی
  • محصولات شیمیایی

 

بهترین کالای صادراتی به امارات

 

ایران به عنوان یک نقطه متمرکز در حوزه ارتباط تجاری با امارات، طی سال های اخیر، صادرکنندگان این محصولات به بازار های امارات بوده است.

 

  • خشکبار
  • محصولات شیشه ای
  • ماشین آلات
  • فرآورده های نفتی
  • سنگ های تزئینی و قیمتی
  • انواع لوازم خانگی
  • و غیره

 

خدمات مشاوره صادرات به امارات

مزایا صادرات مستقیم محصولات به امارات چیست؟

 

صادرات مستقیم محصولات به امارات ضمن برخورداری از اطلاعاتی صحیح و قابل استناد قطعا یک روش تاثیرگذاری در افزایش میزان سودآوری و بهره وری تجاری به شمار می آید. آشنایی با روش های کاهش هزینه حمل و نقل و انتخاب بهترین مسیر جهت صادرات، از دیگر تکنیک هایی است که می توان به آن اشاره کرد.

 

اطلاع از چگونگی صادرات هدفمند و تاثیرگذار به کشور امارات، قطعا از طریق مشاور صادرات امکات پذیر می گردد. بررسی تمامی زوایا و نکات در حوزه تجارت، اصل بسیار مهمی است که شاخص های متعددی را نیز دربرمی گیرد. ارائه مشاوره صادرات به امارات توسط افراد حرفه ای و متخصص می تواند نقش فوق العاده موثری در حذف ریسک معاملات و تجارت با هر یک از بازار های اماراتی داشته باشد. در نظر داشتن شرایط اقتصادی قدرتمند امارات، عامل مهمی برای شروع تجارت در این کشور محسوب می گردد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۵ میانگین: ۴.۴]

دیدگاه ها

سهیلی

خسته نباشید، به نظر شما بهترین کالا برای صادرات به امارات چیه؟

پاسخ
sheikhbahaei

با سلام. بسیار ممنونم از همراهی شما. اگر مایل باشید در خصوص جزئیات فرایند صادرات به امارات و انتخاب مناسب ترین کالاهای صادراتی به این کشور جلسه حضوری با شما باشیم. لطفا برای هماهنگی روز و ساعت جلسه با شماره ۰۳۱۳۶۷۵۹۰۴۱ تماس بگیرید

پاسخ

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.