مشاوره صادرات به ترکیه

مشاوره صادرات به ترکیه
۵ (۲)

 

مشاوره صادرات به ترکیه شامل تمامی اطلاعات و نکات در رابطه با افزایش فرصت سرمایه گذاری و کاهش میزان ریسک ناشی از صادرات است. وجود فرصت های اقتصادی ایده آل در بازار های ترکیه به واسطه افزایش گردشگران و توریست های خارجی، نکته بسیار مهمی است که امروزه مورد توجه صادرکنندگان قرار گرفته است. امکان صادرات بسیاری از محصولات و کالاهای درجه یک ایرانی از طریق مرز های زمینی، دریایی و هوایی، نکته مهم دیگری است که شرایطی فوق العاده ایده آل را برای تجارت تاجران ایرانی با ترکیه فراهم نموده است.

 

محمدرضا شیخ بهائی مشاور

 

از سال ۲۰۱۷ با توجه به رشد چشمگیر صادرات محصولاتی نظیر خشکبار و صیفی جات، بازار های هدف در ترکیه شناسایی شده اند و امروزه اهمیت ارتباط مستقل و موفق با این بازار ها برای صادرکنندگان ایرانی محرز گردیده است. مشاوره صادرات به ترکیه دربرگیرنده تمامی باید ها و نباید هایی است که پیروی از آن می تواند نتیجه ای بسیار موفقیت آمیز را برای صادرکنندگان به همراه داشته باشد. در میان بسیاری از کشور های همسایه با ایران، ترکیه دارای جایگاهی فوق العاده استراتژیک است.

خدمات مشاوره صادرات به ترکیه

فرصت های سرمایه گذاری صادرات به ترکیه

 

مشاوره صادرات به ترکیه توسط مشاورینی حرفه ای و آگاه ارائه می گردد. مشاور صادرات با بررسی فرصت های سرمایه گذاری در کشور ترکیه و همچنین توجه به ریسک ها یا خطرات احتمالی، مسیری متفاوت را برای صادرکنندگان ترسیم می نماید. کشور ترکیه به واسطه دارا بودن زیرساخت های اقتصادی قدرتمند، از مهم ترین مقصد های تجاری به شمار می آید. آشنایی با نیاز های روز موجود در ترکیه و هم چنین در نظر داشتن محدودیت های موجود، می تواند مسیری روشن را پیش روی صادرکنندگان قرار دهد.

 

پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا موجب گردید تا شرایط صادرات و واردات با رشد چشمگیری همراه شود. مشاوره صادرات به ترکیه ضمن تحلیل تمامی بستر های موجود، مسیری برای انتخاب بهترین محصولات جهت صادرات را پیش روی متفاضیان قرار می دهد. شناخت مهم ترین نیاز ها در بازار های صادراتی به طور حتم می تواند شاه کلید موفقیت و فرصت سازی به شمار آید. مشاوره صادرات تضمین کننده صادراتی با حاشیه سود بسیار بالا خواهد بود.

 

کشور ایران در کنار کشور هایی مانند آمریکا، چین و روسیه بیشترین میزان صادرات به ترکیه را از آن خود نموده است. این صادرات به جهت عدم وجود موانع تحریم و موانع تعرفه های گمرکی در لیست بهترین حوزه های صادراتی با توجه به سودآوری های حاص از آن قرار می گیرد.

 

صادرات کالا به ترکیه

بهترین گزینه ها برای صادرات به ترکیه عبارت اند از:

 

  • سنگ های قیمتی
  • فلزات و آهن
  • سوخت های فسیلی
  • خودرو
  • پلاستیک و لوازم پلاستیکی
  • تجهیزات برقی

 

آشنایی با قوانین تجارت و صادرات کشور ترکیه

 

مشاوره صادرات به ترکیه شامل تحلیل و بررسی کلیه قوانین تجارت با کشور ترکیه نیز می شود. قوانینی که آشنایی با آن ها اولین و مهم ترین شاخصه برای ورود به بازار های صادراتی است. اطلاع از قوانین تجاری کشور ترکیه، کلید موفقیت در معاملات مهم و حساس است.

 

بهترین مشاور صادراتی به ترکیه

 

قوانین وضع شده توسط دولت ترکیه در خصوص سرمایه گذاری های مستقیم یا غیر مستقیم به واسطه صادرات، شامل بخش ها و حوزه های متعددی می گردد. صادرات نفتی جزء مهم ترین بخش از حوزه های صادراتی طی سال های گذشته به کشور ترکیه محسوب می گردد. بررسی قوانین گمرک، ترخیص کالا، بیمه کالا و … از جمله موضوعاتی است که می توان در مشاوره صادرات نسبت به بررسی و تحلیل آن اقدام نمود. آشنایی قطعی و صد در صدی با این قوانین می تواند به منزله انتخاب راهکاری مطمئن برای عدم تجربه ریسک یا زیان در معاملات باشد.

 

صادرات خشکبار به ترکیه

نحوه صادرات انواع خشکبار به ترکیه

 

مشاوره صادرات به ترکیه بهترین شرایط را برای تحلیل موقعیت های سودآور پیش روی صادرکنندگان قرار خواهد داد. خشکبار به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات صادراتی در بازار های ترکیه شناخته می شود. میزان سودآوری خشکبار با توجه به تنوع کیفیت و همچنین ماندگاری طولانی مدت، از اصلی ترین نکاتی است که می توان به آن اشاره کرد. مشاوره صادرات به ترکیه در برگیرنده تمامی زوایا صادرات و جذب سرمایه های جدید جهت افزایش بازار های هدف می باشد.

 

سهولت در بسته بندی و حمل و نقل آسان انواع محصولات خشکبار نکته دیگری است که باید به آن اشاره کرد. مشاوره صادرات توسط مشاور صادراتی با هدف ایجاد دامنه اطلاعاتی گسترده ارائه می گردد. به همین علت توجه به ابعاد سودآوری یا ریسک های احتمالی به ویژه در بازار های ترکیه به عنوان بازار هایی کاملا استراتژیک جزء اولویت های اصلی قرار دارد. مشاور صادرات به ترکیه مفهومی دقیق از تحلیل های هوشمندانه برای ورود موفق به بستر های تجاری است.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]

دیدگاه ها

افشار

من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم

پاسخ

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.