مشاوره صادرات به روسیه

مشاوره صادرات به روسیه | صفر تا صد تجارت با روسیه
۳.۹ (۸)

مشاوره صادرات به روسیه می تواند مهم ترین فاکتور موفقیت در تجارت تجار ایرانی با بازرگانان روس به شمار آید. آشنایی با مسیر های تجارت و کسب اطلاعات تخصصی در این حوزه، اولین فاکتور در سودآوری به شمار می رود. مشاوره صادرات به روسیه تبیین کننده اهداف دو جانبه برای صادرکنندگان است. اهدافی که به تبع آن می توان شاهد سودآوری و نه ریسک پذیری بود. حذف ریسک های موجود در صادرات و رسیدن به دستاورد های عظیم و چشمگیر از جمله نکات مهمی است که در مشاوره به آن پرداخته می شود.

 

محمدرضا شیخ بهائی مشاور

 

مشاوره صادرات به منزله آموزش نکات و تکنیک هایی است که در صورت اطلاع از آن ها قطعا می توان شاهد پیشرفت هایی ملموس در حوزه صادرات بود. روسیه یکی از شرکا تجاری ویژه برای ایران به شمار می رود. ارتباط بدون ریسک با شریک تجاری مهمی همچون روسیه، امتیاز ویژه و منحصر به فردی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. استفاده صحیح از ظرفیت های موجود و آشنایی با برخی از حساسیت های صادرات، می تواند از هدر رفت انرژی و همچنین سرمایه به شکل قابل توجهی جلوگیری نماید. مشاور صادرات با معرفی قوانین و بررسی دقیق ترین اطلاعات، نقشه مسیر صادراتی موفق و سودآور را برای صادرکنندگان ترسیم می کند.

 

جلسه مشاوره صادرات به روسیه

 

اهمیت ارتباط با مشاور صادراتی چیست؟

 

اهمیت ارتباط با مشاوره صادرات به روسیه را تنها می توان در پیشبرد اهداف اقتصادی خلاصه کرد. موضوع مهمی که تبیین دقیق آن به طور حتم اصلی ترین هدف تجارت تجار ایرانی به شمار می رود. در صورت بهره مندی از مشاوره صادرات به روسیه می توان با نرخ ها و تعرفه های تعیین شده و کاملا قانونی در مسیر تجارت با بازار های روسیه به شکلی دقیق آشنا شد. نکته مهمی که از موجب حذف هر نوع زیان و ضرر مالی می شود.

 

روسیه به واسطه عضویت در اتحادیه اوراسیا مسیری سهل و ساده را به منظور تجارت برای کشور هایی همچون ایران فراهم کرده است. مسیری که در آن به جهت عدم محدودیت ها و تحریم های اقتصادی، بازرگانان می توانند با حداکثر سودآوری مواجه گردند. نرخ تورم در روسیه با توجه به فعالیت های گسترده اقتصادی و همینطور واردات موفق، نرخی بسیار ناچیز است. این موضوع نقش مهمی در به حداکثر رساندن سودآوری در حوزه صادرات به روسیه دارد. مشاوره صادرات به روسیه شامل تمامی بخش هایی است که اطلاع از آن به منظور کسب موفقیت های تجاری، ضروری است.

 

هزینه مشاوره صادرات به روسیه

 

 

مهمترین امتیاز صادرات به روسیه

 

مهمترین امتیاز صادرات به روسیه را می توان در مسیر های غیر دشوار و همچنین دسترسی آسان به منابع مالی پس از عقد معاملات محسوب نمود. امتیاز منحصر به فردی که عموما در هیچ یک از کشور های دیگر نمی توان شاهد آن بود. بهره مندی از مشاوره صادرات این امکان را برای صادرکنندگان ایجاد می کند که از اهمیت صادرات و چگونگی کاهش ریسک های احتمالی مطلع شوند. همچنین آشنایی با بهترین پروسه زمانی جهت صادرات، موضوع مهم دیگری است که اهمیت مشاوره صادرات به روسیه را دو چندان می کند.

 

انتخاب یک زمان مناسب به منظور صادرات جهت جلوگیری از خطرات و احتمالات مختلف، نکته بسیار مهمی است که دریچه های زیان بخش بودن صادرات را مسدود خواهد کرد. مشاوره صادرات به روسیه امروزه جزء مهم ترین ترفند های اقتصادی جهت کنترل دامنه صادرات و افزایش بازار های تقاضا محسوب می گردد. یکی دیگر از پارامتر های مهم در رابطه با اهمیت ارتباط با مشاور صادرات، کاهش مدت زمان حمل و نقل محصولات و کالاهای صادراتی تا رسیدن به دست خریداران است. کاهش مدت زمان حمل کالا به معنا افزایش بهره وری صادرات و کسب سریع تر درآمد از منبع صادرات است.

 

اهمیت مشاوره صادرات به روسیه

 

چرا مشاوره صادرات و تجارت با روسیه اهمیت دارد؟

 

مشاوره صادرات به روسیه از اهمیت دو چندان در مقایسه با مشاوره صادرات به کشور های اروپایی برخوردار است. مهم ترین و اصلی ترین دلایل اهمیت مشاوره صادرات عبارت است از :

 

  • آشنایی با مراحل ثبت شرکت در روسیه
  • انتخاب مناسب ترین زمان جهت صادرات محصولات
  • انتخاب مناسب ترین مسیر جهت صادرات محصولات
  • کاهش خطر و زیان در صادرات محصولات
  • توجه به تکنیک های صادراتی از جمله استانداردهای بسته بندی
  • تعیین و تبیین حاشیه و میزان سود از صادرات محصولات

 

این موارد تنها بخشی از اهمیت مشاوره در رابطه با آغاز مسیر صادرات به روسیه است. صادرات به کشور روسیه نیازمند انتخاب یک محور واسطه ای نیست. چرا که شرایط صادرات مستقیم تا مرز های روسیه از ایران به سادگی فراهم شده است.

 

بهترین مشاور صادرات به روسیه

 

بنابراین توجه به فاکتور های مهم اما ساده ای همچون نوع بسته بندی محصولات، مهم ترین مسئله ای است که باید به آن اشاره کرد. نوع بسته بندی محصولات به منظور عرضه در بازار های صادراتی امروزه و با توجه به حضور رقبا جدی و سرسخت، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مشاوره صادرات به روسیه به طور حتم مسیر موفقیت صادرکنندگان را تضمین می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۸ میانگین: ۳.۹]

دیدگاه ها

افسر

خیلی سایت خوبی دارین

پاسخ

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.