مشاوره صادرات به هند

مشاوره صادرات به هند و فرصت های صادراتی به هند
۵ (۶)

 

مشاوره صادرات به هند شامل بررسی و معرفی تمامی تکنیک ها و تاکتیک های موثر در حوزه سودآوری و پیشرفت های اقتصادی است. مشاوره ای که می تواند مسیر موفقیت و تجارت صادرکنندگان را به بهترین شکل ممکن ترسیم نماید. بسیاری از مقالات و کتب موجود در حوزه های صادرات و موانع اقتصادی، می توانند به عنوان معیاری موثر برای آشنایی با تمامی شیوه های صادراتی به شمار آیند. اما این موضوع در مقایسه با الگوریتم های ارائه شده توسط مشاورین صادرات، قطعا کاربرد بسیار کمتری دارد.

 

محمدرضا شیخ بهائی مشاور

 

صادرات بسیاری از محصولات امروزه به کشور های آسیایی تنها ریسک و خطر را به همراه خواهد داشت. محصولاتی که برای شناخت آن ها قطعا بهره مندی از اطلاعات تخصصی و دقیق ضرورت خواهد یافت. مشاوره صادرات به هند می تواند یکی از موثرترین اقدامات در راستا آشنایی با قوانین و همینطور مولفه های صادراتی به شمار آید. بررسی هر یک از مشکلات موجود در مسیر صادرات و آشنایی صادرکنندگان با مهم ترین پارامتر های صادرات جهت سودآوری، از دیگر مزایا دریافت مشاوره صادرات به شمار می رود. در صورت آشنایی با اهمیت و جایگاه صادرات از یک سو و به دست آوردن شناختی کامل نسبت به موضوعات صادراتی، به طور حتم تصمیم گیری های نهایی با کم ترین میزان ریسک و آسیب برای صادرکننده همراه خواهد بود.

 

خدمات مشاوره صادرات به هند

 

لیست کالاهای صادراتی به هند

 

کالاهای صادراتی به هند می تواند با توجه به جمعیت گسترده و همینطور نیاز های موجود در این کشور به انواع مختلفی تقسیم بندی شود. در حوزه مشاوره صادرات به هند می توان با امتیاز های موجود در صورت انتخاب این مقصد برای صادرات گسترده آشنا شد.

 

امتیاز هایی که عبارت اند از:

  • سهولت در صادرات
  • کاهش هزینه های صادراتی
  • افزایش میزان صادرات محصولات به واسطه عدم وجود تحریم های اقتصادی
  • هزینه های نسبتا کم در رابطه با گمرک
  • عدم محدودیت در صادرات کالاهای مختلف

 

سرمایه گذاری در هند با استفاده از صادرات محصولات به این کشور یکی از اهداف مهمی است که امروزه مورد توجه بسیاری از صادرکنندگان قرار گرفته است. مشاوره صادرات به هند با بررسی تمامی ظرفیت های موجود، بهترین گزینه پیشِ روی صادرکنندگان را ترسیم می کند. به طور کلی می توان گفت که در صورت وجود گزینه های صادراتی مختلف روی میز در کنار کشور هند، صادرکنندگان با بررسی امتیاز ها و همینطور مزیت های این نقطه، قطعا نسبت به انتخاب آن اقدام خواهند کرد. از جمله کالاها و محصولاتی که در لیست مهم ترین اقلام صادراتی به هند قرار می گیرند، می توان به این موارد اشاره کرد.

  • محصولات کشاورزی
  • محصولات لبنی
  • آمونیاک
  • محصولات پتروشیمی
  • سیمان
  • ماشین آلات
  • دانه های روغنی
  • پنبه
  • سیب زمینی
  • گندم
  • برنج
  • و …

 

هزینه مشاوره صادرات به هند

 

اهمیت دریافت مشاوره جهت صادرات به هند

 

اهمیت دریافت مشاوره صادرات به هند از جمله نکاتی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. شناخت ظرفیت ها و فرصت های موجود در بازار های هند، یکی از اصلی ترین پارامتر هایی است که دریافت مشاوره صادرات به هند را به یک اولویت جدی تبدیل می کند.

 

در نظر داشتن تفاوت های فرهنگی و اقلیمی از دیگر نکات مهمی است که می توان در این رابطه به آن اشاره کرد. اطلاع دقیق از وضعیت گمرک و همینطور نحوه ترخیص کالا از گمرک در هند با توجه به قوانین خاص این کشور، از دیگر نکاتی است که اهمیت مشاوره صادرات به هند را افزایش می دهد. آمریکا، عربستان، اندونزی و ایتالیا جزء مهم ترین کشور های رقیب در بخش صادرات به هند شناخته می شوند. این کشور ها با استفاده از پتانسیل های موجود، مسیر صادرات گسترده به هند بر اساس نیاز های موجود در بازار این کشور را فراهم کرده اند.

 

بهترین مشاور صادرات به هند

 

بهترین مشاور صادرات به هند

 

بهترین مشاوره صادرات به هند قطعا توسط کارشناسانی با تجربه بالا و تخصص های مرتبط ارائه خواهد شد. در صورت برخورداری از دانش و مهارت های لازم، ارائه مشاوره دقیق در حوزه صادرات، یک امر موثر شناخته می شود. برخلاف تصور بسیاری از صادرکنندگان، هند دارای ظرفیت های بسیار گسترده ای است که می تواند مسیر تجارت تجار ایرانی را تغییر دهد.

دریافت مشاوره صادرات از بهترین مشاور صادرات به هند نکته مهمی است که تغییر این مسیر را به یک امر حتمی تبدیل می کند. طی سال گذشته، بیش از ۱۲۰ میلیون تن کالا از طریق مرز های قانونی به کشور هندوستان توسط صادرکنندگان ایرانی انتقال داده شده است. این آمار نشان دهنده ظرفیت های موجود و شرایط ایده آل جهت عرضه بهترین محصولات به بازار های هندوستان است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۶ میانگین: ۵]

دیدگاه ها

علیرضا

کالاهایی مثل فافل دلمه و گوجه رو میشه به هند صادر کرد؟ پتانسیل مناسبی داره برای این محصولات؟

پاسخ
sheikhbahaei

پاسخ به این سوال که چه کالایی برای صادرات به کشور هند مناسب تر هست نیازمند بررسی و آنالیز بازار در بازه زمانی طولانی تر یا استفاده از تجارب سایر بازرگانان است. اگر توانایی تامین محصول و یا جذب مشتری در بازار هند را دارید با ما تماس بگیرید تا بیشتر در این مورد صحبت کنیم. ۰۹۱۳۱۰۹۸۸۷۵

پاسخ

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.