مشاوره صادرات به پاکستان
۴.۵ (۴)

 

مشاوره صادرات به پاکستان به طور حتم می تواند تبیین کننده استراتژی های بسیار مهم جهت کسب سودآوری و همچنین جذب بازار های تقاضا باشد. صادرات امروزه جزء مهم ترین اصول جذب سرمایه به شمار می رود. پاکستان از جمله کشور های درحال رشد و توسعه است که وجود زیرساخت های لازم در این کشور شرایطی بسیار ایده آل را برای افزایش سهم صادرات ایجاد نموده است. تصویر واقعی صادرات به کشور پاکستان برای بسیاری از صادرکنندگان مجهول است.

 

محمدرضا شیخ بهائی مشاور

 

کشور پاکستان از سال ۱۹۴۷ تا به امروز با موفقیت و رشد در صحنه های اقتصادی و تجاری به یکی از نقاط استراتژیک در جهان تبدیل شده است. شرایط متفاوت صادرات کالا از ایران به پاکستان با توجه به عدم وجود محدودیت ها و همینطور تحریم های متداول، از دیگر امتیازاتی است که می توان به آن اشاره کرد. آمار های موجود نشان می دهد که رشد اقتصادی پاکستان به عنوان یکی از مهم ترین فاکتور ها در افزایش میزان صادرات شناخته می شود. صادرات به کشور هایی با مرز مشترک از جمله پاکستان طبق برآورد های موجود، بسیار سودآور و هدفمند بوده است.

 

دریافت مشاوره صادرات به پاکستان ، یکی از بهترین راهکار های موجود به منظور افزایش ظرفیت ها و دریافت بهترین راهکار ها در حوزه سودآوری صادرات است. طبق برآورد های انجام شده در سال گذشته بیش از ۸۰۰ هزار تن کالا صادراتی از بازار های ایران به پاکستان ارسال شده است.

 

خدمات مشاوره صادرات به پاکستان

مهم ترین کالاهای صادراتی به پاکستان

 

مشاوره صادرات به پاکستان تبیین کننده نوع محصولات و کالاهایی است که نیاز به واردات گسترده آن ها در بازار های پاکستان احساس می شود. یکی از نکات مهمی که پس از برقراری ارتباط با مشاور صادرات به پاکستان می توان به آن دسترسی یافت، اطلاع از وضعیت اقتصادی این کشور است. پاکستان برخلاف بسیاری از کشور های اروپایی در بخش صنعت رشد چندان زیادی نداشته است. به همین واسطه اقتصاد پاکستان در سه بخش خدمات، محصولات معدنی و کشاورزی استوار است.

 

صادرات پنبه به پاکستان

 

از این رو محصولات و کالاهای وارداتی در پاکستان را می توان به ترتیب زیر تقسیم بندی کرد:

 

  • روغن های گیاهی و خوراکی
  • پنبه
  • دانه روغنی
  • مواد شیمیایی آلی
  • تجهیزات برقی
  • وسایل پلاستیکی

 

این موارد جزء مهم ترین محصولاتی اند که در مشاوره صادرات به پاکستان می توان به اهمیت و جایگاه آن ها در اقتصاد پی برد. همچنین صادرات این محصولات با توجه به نیاز های موجود در بازار های پاکستان، قطعا با سودآوری قابل توجهی همراه است.

 

صادرات فروش به پاکستان

اهمیت صادرات و تجارت با پاکستان

 

اهمیت صادرات و تجارت با پاکستان برخلاف تصور بسیاری از افراد حرفه ای در حوزه صادرات، بسیار زیاد است. سودآوری قطعی در صادرات محصولات به پاکستان، از جمله الگوریتم های مهمی است که می توان به آن اشاره کرد. میزان کالاهای صادراتی از ایران به کشور پاکستان طی سال هایی ۲۰۱۰ به قبل، بسیار چشمگیر بوده است. این در حالی است که امروزه نرخ صادرات به پاکستان با توجه به تحولات اجتماعی و اقتصادی با کاهشی ملموس همراه شده است.

 

مشاوره صادرات به پاکستان بهترین گزینه برای دریافت تحلیل های جزئی و کلی در رابطه با بازخورد های سودآوری یا زیان دهی صادرات است. موضوع مهمی که در صورت توجه به آن به طور حتم نتیجه نهایی صادرات، نتیجه ای فوق العاده رضایت بخش خواهد بود. مهارت و تخصص تولیدکنندگان فرش ماشینی و فرش های دستباف از جمله نکاتی است که شرایط صادرات فرش به پاکستان را به شرایطی ایده آل تبدیل نموده است. به تعبیری دیگر باید گفت که سهم ایران در بین بازارهای میلیونی کشور پاکستان، در صورت اطلاع از وضعیت بازار های این کشور، می تواند سهمی قابل توجه باشد.

 

مشاوره صادرات سیب به پاکستان

مهم ترین نکات در رابطه با مشاوره صادرات به پاکستان

 

مشاوره صادرات به پاکستان حاوی نکات حائز اهمیت و کلیدی است که توجه به آن ها ضرورت خواهد داشت. مشاور صادرات با بررسی مشکلات، محدودیت ها و همینطور ظرفیت های موجود، بهترین ارزیابی از شرایط فعلی بازار های پاکستان را در اختیار صادرکنندگان قرار می دهد. مشاوره صادرات به پاکستان همچنین تبیین کننده بهترین مسیر برای آغاز صادرات است. انتخاب کالاهایی با سودآوری مطمئن و درنظر داشتن رقبا و بازار های مشترک، از دیگر نکاتی است که پس از مشاوره صادرات، صادرکنندگان با جزئیات آن آشنا خواهند شد.

 

ایران علاوه بر بخش های معدنی، کشاورزی و همینطور ساختمانی، دارای جایگاهی ویژه در حوزه صادرات محصولات لبنی به کشور پاکستان نیز می باشد. جمعیت بیش از ۲۰۰ میلیون نفری پاکستان، در نوع خود به عنوان مهم ترین استراتژی در بخش ظرفیت های صادراتی به شمار می آید. یکی دیگر از نکات بسیار مهم در بخش صادرات به کشور پاکستان، انتخاب نوع کالا و مدیریت نحوه صادرات آن است. سیب ایرانی از دیگر محصولات بسیار باکیفیت و ویژه ای است که صادرات آن با بازخورد های متفاوتی همراه است.

بهترین مشاور صادرات به پاکستان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۴ میانگین: ۴.۵]

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.