مشاوره کسب و کار اینترنتی

مشاور کسب و کار اینترنتی، مشاوره رایگان راه اندازی استارتاپ
۵ (۳)

 

شب ها که شما و کارمندانتان خواب هستید کسب و کار شما بیدار است! با گسترده شدن فضای مجازی و روی آوردن کسب و کار های سنتی به این فضای پر رقابت و جذاب، دیگر نمی توان بدون استراتژی کسب وکار آنلاین فعالیت کرد و حتما نیاز است که یک مشاور کسب و کار اینترنتی در کنار فعالیت ها حضور داشته باشد تا راه را به ما نشان دهد.

 

محمدرضا شیخ بهائی مشاور

 

اگر در فضا کسب و کار سنتی تان فروشنده یا مدیر موفقی هستید، دلیل نمی شود که در فضای آنلاین نیز به همان خوبی عمل کنید. ساز و کار های کسب و کار های اینترنتی از فضای کسب و کار سنتی متفاوت است و باید مطابق با ارزش ها و قوانین همین فضا فعالیت داشت. مدیرانی که تا کنون در فضای آنلاین فعالیت کاری نداشته اند، برای ورود و ادامه موفق در این فضا نیازمند یک مشاور کسب و کار اینترنتی هستند. اما سوالی که باید جواب قانع کننده ای داشته باشد این است که مشاوره کسب و کار اینترنتی چه مزیتی برای کسب و کار ما دارند که نبود آن ها باعث شکست کسب و کار شود؟

فضای نامحدودی را تصور کنید که قید زمان و مکان در آن برداشته می شود و شبانه روز در حال فعالیت است؛ این فضا در واقع همان فضای کسب و کار های آنلاین است که همواره در تکاپو بوده و لحظه ای از حرکت باز نمی ایستد. طبیعتا بودن و حیات در این فضا نیازمند زیر ساخت ها و استراتژی های علمی است تا موفقیت را برای مدیران همیشگی کند.

 

خدمات مشاوره کسب و کار اینترنتی

 

وظایف مشاور کسب و کار اینترنتی

 

برخی از مدیران از ما می پرسند که مشاور کسب و کار اینترنتی در چه حوزه هایی می تواند به ما راهنمایی دهد؟ به طور کلی فعالیت در هر پلتفرمی که در زمینه آنلاین بتواند باعث رشد کسب و کار شما شود، حیطه فعالیت و وظایف مشاور کسب و کار اینترنتی را شامل می شود. فضا های مجازی، سایت ها، اپ های ارتباط جمعی و فعالیت در آن ها دارای جزئیاتی هستند که از بیرون به نظر نمی آیند اما کسی که در زمینه مشاوره کسب و کار اینترنتی فعالیت داشته، به آن ها آگاه است.

 

بهترین مشاور کسب و کار اینترنتی

 

مشاور کسب و کار اینترنتی برای شما الزامی است اگر…

 

  • سایتی دارید که در سرچ ها پائین مانده است: پیش از آن که اهمیت این مورد را با هم بررسی کنیم یک سوال می پرسیم؛ شما به عنوان مشتری و مصرف کننده وقتی به دنبال محصول یا خدمتی باشید و آن را گوگل کنید، معمولا چند تا از نتایج جست و جو را باز می کنید؟ طبیعتا هیچ گاه به صفحه ۱۰ جست و جو نمی روید تا نتیجه دلخواهتان را پیدا کنید و به نتایج صفحه اول اکتفا می کنید. طبق آمار، افراد معمولا نتایج جست و جو سایت را تا سومین نتیجه جست و جو باز می کنند؛ یعنی همان نتایجی که بدون اسکرول کردن باز می شوند. یک مشاور کسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند سایت شما به مرور زمان در نتایج جست و جو بالاتر به مخاطب نشان داده شود. بدون یک مشاور کسب و کار اینترنتی شما در صفحه ۱۰ نتایج جست و جو خواهید ماند و هیچ گاه دیده نمی شوید.
  • مشتریان آنلاین شما وفادار نیستند: گاهی اوقات علی رغم این که بهترین محصول را ارائه کرده اید و از لحاظ کیفیت و قیمت از رقبا بهتر عمل کرده اید، اما مشتریان آنلاین به شما وفادار نیستند و به راحتی رقبا را جایگزین شما می کنند. اشکال از کجاست وقتی به نظر می رسد همه چیز خوب است؟ مشاور کسب و کار اینترنتی دقیقا همین گره را از کار شما باز می کند. بررسی این که مشکل کار شما کجاست و حل آن، فقط از عهده یک مشاور کسب و کار اینترنتی ساخته است. مشاور کسب و کار اینترنتی به شما در زمینه ریشه یابی این مشکل و حل آن کمک کرده و مشتریان را به شما وفادار می سازد.
  • همه کار برای راضی نگه داشتن مشتری انجام داده اید اما بی فایده بوده است: آیا تا کنون هزینه های زیادی متحمل شدید تا مشتری را راضی نگه دارید اما نتیجه نداشته است؟ می دانید ایراد از کجاست؟ تیری در تاریکی رها کردن! وقتی دقیق نمی دانید مشتری به دنبال چه چیزی بوده و چرا ناراضی است، به هر دری می زنید تا مشکل را رفع کنید اما این دقیقا همان کاری است که نباید انجام دهید. کافی است به یک مشاور کسب و کار اینترنتی مراجعه کنید تا راه را به شما نشان دهد. با استفاده از خدمات مشاوره کسب و کار اینترنتی، شما می توانید حرکات و اقدامات مشتریان را تحلیل کرده و راه رضایت آنان را پیدا کنید.

تعرفه مشاوره کسب و کار اینترنتی

 

مشاوره کسب و کار اینترنتی و استارتاپ ها

آیا می خواهید ایده را به عنوان کسب و کار خود شروع کنید اما نمی دانید چگونه باید شروع کنید؟ از هزینه های شکست می ترسید؟ در شرایط کنونی ریسک شروع کردن یک کسب و کار بدون حضور مشاور کسب و کار اینترنتی آن قدر زیاد است که هیچ گاه به هیچ فردی توصیه نمی کنیم. شاید تصور کنید هزینه مشاوره کسب و کار اینترنتی برای شروع کار یک هزینه اضافی محسوب می شود در حالی که این طور نیست و این هزینه، هزینه های شکست شما را کاهش می دهد. ایده ای که دارید را با یک مشاور کسب و کار اینترنتی خبره مطرح کنید تا شما را در گام برداشتن در راه درست راهنمایی کند.

 

اعتماد را با مشاوره کسب و کار اینترنتی بخرید!

کسب و کار های اینترنتی علی رغم جذابیت و پر سود بودن، دارای چالش هایی نیز هستند. یکی از این چالش ها گرفتن ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیک است. یک مشاور کسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند که نماد اعتماد الکترونیک را به سادگی کسب کنید و کسب و کار شما در فضای آنلاین به رسمیت شناخته شود.

 

بیشتر بخوانید: تحول دیجیتال

مشاور کسب و کار اینترنتی در تهران

 

مشاور کسب و کار اینترنتی رایگان

برخی از مشاورین جهت بررسی ابتدایی کسب و کار شما، مشاور کسب و کار اینترنتی رایگان ارائه می دهند. این مشاوره معمولا به شکل بررسی کسب و کار صورت می گیرد که اگر رایگان نباشد، هزینه زیادی هم برای شما در بر نخواهد داشت.

 

مشاور کسب و کار اینترنتی برای کسب و کار های خانگی

اخیرا کسب و کار های خانگی به سرعت رشد کرده اند و نمی توان آن ها را نادیده گرفت. چنین کسب و کار هایی اگر چه در مقیاس کوچک شروع شده اند اما می توانند با کمک مشاوره کسب و کار اینترنتی گسترش یافته و محدودیت های زمانی و مکانی را زیر پا بگذارند.

 

خدمات مشاوره کسب و کار در اصفهان

 

تعرفه مشاوره کسب و کار اینترنتی

تعرفه مشاوره کسب و کار اینترنتی بسته به خدماتی که شما مد نظر دارید متفاوت است. مدت زمان همکاری مشاور کسب و کار اینترنتی با شما چقدر است؟ تیم مشاوره کسب و کار اینترنتی شامل چه کسانی است؟ سابقه فعالیت مشاوره کسب و کار اینترنتی شما چقدر است؟ این موارد هزینه مشاوره کسب و کار اینترنتی را مشخص می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.